Nu Facebook a distrus News Feedul, ci brandurile care s-au îmbulzit să “intre în conversaţie” şi de fapt s-au trezit că nu spuneau nimic.

Planuri editoriale la kilogram, proasta impresie că obiectivul principal este “să fim acolo”, “în ochiul utilizatorului”, “să-și amintească mereu de noi”, astea sunt lucrurile care au distrus News Feedul ca produs.

Genul ăsta de mesaje:

mesaj_inutil

Asta încearcă să explice şi băieţii de la Facebook, şi îi înţeleg parţial.

 Through testing, we have found that when people see more text status updates on Facebook they write more status updates themselves.

Over time, we noticed that this effect wasn’t true for text status updates from Pages. As a result, the latest update to News Feed ranking treats text status updates from Pages as a different category to text status updates from friends.

Pentru că mă interesează ce-a zis Gigel, dar nu mă interesează că îmi dă “Bună dimineaţa” brandul de biscuiţi. Sau mă anunţă că e weekend.

We are learning that posts from Pages behave differently to posts from friends and we are working to improve our ranking algorithms so that we do a better job of differentiating between the two types. This will help us show people more content they want to see.

Ok, ce nu scrie acolo e că asta le va aduce lor mult mai mulţi bani, dar nu poţi să zici că n-au o scuză bună. Pentru că brandurile s-au îmbulzit să posteze cât mai mult şi cât mai prost. Iar oamenii pur şi simplu nu vor să vadă conţinut prost de la un brand, chiar dacă e brandul lor preferat.