Deşi beau mai multă Coca-Cola şi prefer tot marketingul cu Moş Crăciun, nu pot să nu remarc cât de bine se mişcă Pepsi pe piaţa locală din România. În ultimii 4-5 ani au făcut nişte chestii spot-on, extrem de bine targetate, au adaptat mişto, au creat idei pentru piaţa de aici. Au şi dat-o în bară. Dar în final rămâi în cap cu nişte chestii pe care le-au comunicat.

Ia-ţi vara-n cap în 2013, Casa Lipton în 2014, iar anul ăsta concertul Vama început în Fabrica şi terminat la mare, în cadrul campaniei #spiritliber. Anul trecut n-au făcut mare lucru cu acel Pepsi Challenge, dar per total sunt pe plus. Foarte mişto experienţa pe care le-au oferit-o unor fani Vama. Mi-ar fi plăcut să retrăiesc anii studenţiei într-o noapte de-asta :) (A se citi: când am văzut clipul m-am simţit bătrân).

O să se lase cu premii şi de data asta, felicitări!