Anul ăsta pot să spun că m-am distrat înainte şi după Black Friday urmărind comentarii legate de principalii retaileri şi vreo 2 clienţi care au avut ceva treabă pe zona asta. Când vezi exact cu cine ai de-a face începi să nu te mai miri de ceea ce iese la alegeri. 

Cele mai multe probleme sunt legate de “eul” ne-liric. 

  1. E naşpa BF pentru că n-au reduceri la ce îmi place MIE. 
  2. Am văzut că au ajuns comenzile unor clienţi, MIE de ce nu mi-a ajuns?
  3. De ce nu mai aveţi stocuri pentru produsul X, la măsura aia care îmi trebuia MIE?

Nimeni nu pune în context. Nimeni nu se gândeşte că au fost bucăţi multe dar pur şi simplu nevoile sau gusturile lor sunt comune cu cele ale altor oameni. 

Pe lângă asta mai sunt şi oamenii care fac abstracţie de ceea ce se comunică. Au zis că încep la 8 dimineaţa? Nu-i nimic, stăm de la 12 noaptea pe site, că poate ne-au păcălit. Au zis că au stoc mic la chestia aia? Hai să întreb totuşi dacă mai bagă. 

Totuşi, experienţa asta nu ar fi fost completă dacă nu l-aş fi întâlnit ieri pe cel mai mare vânător de oferte din România. Omul era la coadă la eMAG şi îi explica unui prieten în timp ce aştepta să i se aducă un produs:

– Fii atent cum fac eu. Cumpăr numai la ofertă, ţin produsul 25-28 de zile, apoi îl duc înapoi. Îmi recuperez banii şi urmăresc siteul. Când îl bagă la resigilate PAC! l-am cumpărat cu 20-30% mai ieftin. Deci e dublă reducerea, înţelegi?

Şi nu, nu glumea. N-am stat să văd dacă voia să ia un produs nou sau resigilat.