La Ştefan Stroe găsiţi o serie de clipuri referitoare la noua campanie a celor de la T-Mobile UK. Am găsit şi eu un clip care mi se pare că vine foarte bine în completarea celor 3 pe care le-a postat Ştefan. Noua strategie elaborată de Saatchi&Saatchi este axată pe nevoia de sharing, iar mesajul este: ‘Life is for sharing’ . Până aici nimic spectaculos însă trebuie să vedeţi cum au dramatizat ei mesajul ăsta. Teoretic, sunt nişte oameni care dansează într-o gară. Practic, e o lecţie de entertainment.
Pe scurt, despre campanie:
Dar cel mai important este cum a primit publicul toată nebunia asta:
La 0:30 este un tip care defineşte perfect ceea ce ar trebui să facă advertisingul: I’ve never seen anything like that
5 comentarii. Leave new
Foooarte mult mi-a placut !!
Genial… i love it !
[…] exemplu este aici însă campania T-Mobile a continuat cu succes. Până ajungem şi noi acolo, rămâne să urmărim […]
[…] De departe cea mai bună campanie a anului. Pentru că a dat naştere unei mode a flash-moburilor. Pentru că e breath-taking, pentru că aşa cum zice un tip care a fost acolo “I’ve never seen anything like that”. E pur şi simplu “wow!”. Ştiu că la momentul respectiv am citit tot ce se putea despre subiect, am văzut o grămadă de filmuleţe…pe care le puteţi viziona aici. […]
[…] De departe cea mai bună campanie a anului. Pentru că a dat naştere unei mode a flash-moburilor. Pentru că e breath-taking, pentru că aşa cum zice un tip care a fost acolo “I’ve never seen anything like that”. E pur şi simplu “wow!”. Ştiu că la momentul respectiv am citit tot ce se putea despre subiect, am văzut o grămadă de filmuleţe…pe care le puteţi viziona aici. […]
[…] for sharing” prin celebrul flash mob dance din Liverpool Street Station. Aşa cum am zis şi atunci, a fost cea mai bună campanie a lui 2009 şi a adus moda flash moburilor. Până acum […]