Am fost aseară la Galele Internetics. Sau ce-or fi fost ele. În Fratelli. Am zâmbit frumos la poză, am socializat, am cunoscut oameni şi alte activităţi specifice galelor. Pentru că acolo am asistat la un spectacol scurt şi sumbru, am dat fuga acasă şi m-am uitat pe comunicatul de presă. Când, stupoare, nu erau anunţaţi decât câştigătorii. Aproape nicio vorbă despre necâştigători şi categoriile la care n-a luat nimeni nimic. Care erau ele de vreo 10 ori mai multe decât astea câştigătoare.
Vă mai spun 2 vorbe şi trecem la anunţarea necâştigătorilor. Deci dintre Webstyler, GreenPixel (ei nu au înscris nimic în ultimii 5 ani), Metromind, MB Drăgan, MRM, iLeo, Kinecto şi MPI, agenţia anului e FourHooks? Păi ia hai faceţi-vă toţi băgăjelu şi plecaţi acasă.
Deci să ştie şi poporul care sunt necâştigătorii Internetchics 2009
Categoria Site-uri, microsite-uri şi bloguri de promovare:
a) Retail şi comerţ electronic – niciun câştigător
b) Călătorii, divertisment, timp liber – niciun câştigător
c) Servicii financiare şi real estate – niciun câştigător
d) Automobile produse şi servicii – niciun câştigător
e) Produse de înfrumuseţare şi întreţinerea sănătăţii
f) Bunuri durabile – niciun câştigător
g) Produse pentru casă şi grădină – niciun câştigător
h) Corporate – niciun câştigător
i) Acţiuni de caritate, politică, siguranţă şi sănătate publică – niciun câştigător
Categoria Best use of
a) Best use of E-mail marketing – niciun câştigător
b) Best use of Social Media – niciun câştigător
c) Best use of Banners – niciun câştigător
d) Best Use of Viral Video – niciun câştigător
Categoria Campanii interactive
a) Servicii financiare şi real estate – niciun câştigător
b) Bunuri durabile – niciun câştigător
c) Produse de înfrumuseţare şi întreţinerea sănătăţii – niciun câştigător
d) Automobile produse şi servicii – niciun câştigător
e) Călătorii, divertisment, timp liber – niciun câştigător
f) Publicaţii şi media – niciun câştigător
g) Acţiuni de caritate, politică, siguranţă şi sănătate publică – niciun câştigător
h) Corporate – niciun câştigător
i) Produse pentru casă şi grădină – niciun câştigător
j) Servicii publice – niciun câştigător
Câştigătorii aici.
În rest, tot respectul pentru Millenium, mai ales pentru seara de miercuri.
7 comentarii. Leave new
o simpla corectie: GreenPixel nici nu s-a inscris la internetics la ultimele 5 editii 🙂
scuze, am dat exemple la nimereală. s-a modificat. parca am vazut pe undeva ca ati iesit agentia anului la un moment dat, de asta am presupus ca ati inscris.
stiai tu ce stiai…
Intre 2001-2004 Internetics a fost festival de web. L-am sustinut si am participat mereu. Ba chiar am fost agentia anului de vreo 3 ori.
din 2005, Internetics a inceput transformarea in festival de advertising.
astfel, in viziunea Internetics un banner sau un newsletter valorau mai mult (30p) decat un website intreg (20p).
Noi insa am considerat ca nu e chiar in regula..
Desi ajuns la editia nr.9, Internetics inca mai cauta un format.
Si vine in fiecare an cu alte categorii, alte criterii si o noua promisiune.
Noi ne vedem de treaba noastra si asteptam cuminti 🙂
Iar lista celor care au incetat sa mai participe include si agentii precum 2Fresh (alta fosta Agentia anului), Avantajnet, X3, etc…
[…] nominalizatii aici, castigatorii (17, in 12 categorii ), categoriile la care nu s-a castigat nimic (23 categorii) si “reactiile” de […]
[…] de la Teacher’s Film Festival (urmează post separat pe tema asta). Poate anul ăsta se şi câştigă premiile. There are currently no comments […]
[…] urmat premierea cu Răzvani şi Dani prezentatori. Din fericire n-a mai fost ca anul trecut cu 100 de categorii necâştigătoare. Acum s-au citit întâi, rapid, necâştigătorii şi s-a […]
[…] mai simpatici. Pe an ce trece gala asta evoluează. Dacă acum 2 ani au fost anunţaţi mai mult necâştigătorii, anul trecut au fost trecuţi în revistă pe FFWD, iar anul acesta n-au mai fost menţionaţi […]