Ştiu că fanii aşteaptă cu sufletul la gură postul ăsta aşa că n-o mai lungesc. Iată cele 15 campanii pe care le-am ales pentru Cannes Predictions. Pregătiţi popcorn-ul şi apa plată, urmează câteva video-uri tare lungi.

Spoturile sunt prezentate aleatoriu, n-am făcut şi un clasament. În plus, unele sunt alese pentru că presupun că vor câştiga, nu neapărat îmi plac mie foarte mult.

1. Nike Football – Write the future – 16 milioane de viewuri. Doar atât.


2. Heineken – Auditorium

3.Aides – Graffitti

4. Old Spice – The Man Your Man Could Smell Like – foarte tare copy-ul „look at your man, now back to me, now back at your man, now back to me” :))

5. Gatorade – Replay – cam ce a făcut Timişoreana cu FotbalAdevărat, doar că acum un an şi ceva, mult mai mişto şi la alt nivel. Replay a ajuns pe la seria a 3-a, e un reality show de succes.

6. Boone Oakley – Website

7. Skittles – Plant (şi mai e şi spotul cu tipul care îmbătrâneşte, dacă nu-l ştiţi.. google it)

8. Evian – Rollerbabies – doar 24 de milioane de viewuri

9. BBC – Local Radio – Show Your Love

10. McDonald’s – The People’s Restaurant

11. Nokia – World’s Biggest Signpost

12. Ikea – Facebook Show Room

13. Johnny Walker – The Man Who Walked Around The World – superb! Still love it.

14. Coca Cola – Happiness Machine

15. Nike – Livestrong – The Chalkbot

Bonus: Volkswagen – Fun Theory şi Canon Eos – Photochains (sigur vor câştiga ceva, dar n-au mai avut loc). Mă rog, n-am găsit case study-urile, aşa că e link la spoturi, dar vă prindeţi voi despre ce e vorba.

Cam astea ar fi, acum aşteptăm leii 😀

3 comentarii. Leave new

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu