Acum că s-a angajat Buddha Social Media something la BCR, o să creadă toţi că e bine să ştii online, că poate te ia şi pe tine cineva de la o companie, măcar la Matache Măcelaru’, măcar să faci social media pentru ciocolata Pitic şi Eugenia.

N-o să se declanşeze acum o bătălie pe oamenii care ştiu online, sunt convins că e un caz izolat. Rămâne la fel de important ce eşti tu “la bază”. Pentru că exemplele de oameni care sunt buni “la online” şi le merge bine aşa sunt mai puţine decât golurile CFRului în Liga Campionilor.

Carmen e un om de PR care înţelege fenomenul din perspectiva comunicatorului şi mai apoi Social Media Consultant, Pyuric e mai întâi jurnalist şi dincolo de asta are nişte skilluri dezvoltate în online;  dacă aveţi ocazia să-l ascultaţi pe Bobby, veţi vedea că el e un businessman înnăscut, iar întâmplarea face ca în acest moment să-şi desfăşoare activitatea online.

Şi exemplele pot continua.

Da, onlineul e un ceva mişto de care ne putem folosi, dar nu poate fi de ajuns, trebuie să ştii să faci şi ceva concret. N-o să fim toţi în top 30 cei mai influenţi oameni în social media ca să vină lumea cu campanii pe bani mulţi şi afaceri cu Vântu.