V-am mai spus că am un fix cu favicoanele. Un site care n-are favicon e un site neterminat, asta e filosofia mea.
Şi pentru că unul dintre blogurile pe care le citesc cu sfinţenie în ultima vreme nu avea favicon, mi-am luat inima în dinţi şi am dat un mail. Nu era vorba „decât” de Edward Boches, Chief Innovation Officer (fost Creative Director) la Mullen, una dintre cele mai tari agenţii de advertising din State.
Fondată în 1970, Mullen are printre clienţi Timberland, Olympus sau hotelurile Four Seasons şi poate americanii vă sunt cunoscuţi pentru Bruins Hockey Rules.
Şi eu nu numai că l-am rugat pe directorul de creaţie al lor să-şi pună favicon, ba chiar l-am şi convins să o facă! 😀
Mai rămân câţiva de prin .ro şi gata 😛
3 comentarii. Leave new
Deci e foarte frumos ce povestesti tu. Numai ca eu nu vad faviconul dansului :-?!
sigur e acolo ca si mie mi-a aparut mai greu, dar a aparut 😀
totally agree, favicon e imperativ. am patit acelasi lucru cu IQads si din fericire au reactionat pozitiv 🙂