Spre deliciul şi totala satisfacţie a colegului Augustin Radu, revin cu un post despre Românii au talent.

Vineri şi sâmbătă gaşca de bloggeri s-a prezentat din nou în Buftea pentru o porţie de entertainment cu Andi, Pavel şi concurenţii celor două semifinale.

Pentru că a mai trecut din uimirea de la prima ediţie la care am participat, de data asta am reuşit să fiu atent la câteva detalii care nu numai că nu se văd de la televizor, dar nu prea se văd nici din platou dacă nu eşti foarte atent.

În mod total şocant, şi acest show e legat de foarte multă muncă. Cine ar fi crezut că în spatele tuturor poveştilor de succes de pe lumea asta stă munca? O emisiune Românii au talent începe dimineaţa devreme când se trezesc şoferii microbuzelor care îi aduc echipa la Buftea. Mă uitam la oamenii ăştia noaptea, pe la 1 şi ceva, când toţi ne îndreptam spre casă. Ei mai aveau de făcut cel puţin o cursă. Urmau să-şi încheie ziua probabil după ora 2. Şi a doua zi o luau de la capăt.

Vineri au fost şi ceva probleme cu un cablu de la ecranul principal. A fost prima (şi singura) problemă pe care am observat-o în vreo 10 ore de live în platou. Şi vreme de vreo 20 de minute cameramanii au fost nevoiţi să ia cadre cât mai strânse ca să nu se vadă problemele şi la Tv. Niciun stres.

Şi ar mai fi multe de spus, fiorul pe care ţi-l transmite aproape fiecare concurent, celebra piele de găină care s-a transmis şi la bloggeri direct de la Andra, entuziasmul şi buna dispoziţie a celor din echipă, uşurarea pe care o simţi în momentul în care ies pentru ultima oară din emisie. Sunt amănuntele care îţi dau o experienţă completă, mult peste ce e la televizor.

Cât despre numerele concurenţilor, au tot scris colegii prezenţi la faţa locului şi vor mai scrie: Costin, Maldita, Minxieee, Arhi, Pyuric, Piticu, Nihasa, Raluxa şi Anurim.

Eu mă rezum doar să spun că Lorenzo (magicianul) nu avea nicio şmecherie în podea, şi nici n-a venit prin spate tipul ăla când a apărut în cutie. Foarte tare 😀

Şi ar mai fi un sfat, pentru toţi oamenii care vor să lucreze cu bloggeri. Adunaţi-i la un loc şi puneţi-i să facă lucruri împreună. Dar nu o jumătate de oră, câteva ore sau poate câteva zile. Merge de minune. Şi rămân cu o experienţă foarte mişto legată de brandul vostru. Pe care o povestesc cu drag.