Pentru că social media experţii şi pseudo-consultanţii sunt ocupaţi cu iPhone 5 şi alte bălării, hai să vedem care e ştirea săptămânii în Social Media din România: Eurobank şi Alpha Bank, băncile de pe locurile 2 şi 3 din Grecia, au fuzionat luni.
De ce ne interesează asta? Pentru că Eurobank deţine BancPost, iar Alpha Bank e şi ea prezentă în România. Şi pentru că noua bancă va deveni al 3-lea nume din piaţa bancară românească, după BCR şi BRD.
În contextul în care BancPost a anunţat deja că vrea să devină un jucător în Social Media, fuziunea ar putea aduce mai mulţi bani în media românească (şi, implicit, în Social Media). Dacă BCR e deja foarte vizibil în SM, iar BRD nu există în această zonă, lupta de la vârf s-ar putea da între noua entitate şi BCR. Rămâne de văzut cine şi cum va gestiona contul „Alpha-EuroBank”. Aş miza chiar pe angajarea în următoarele 6 luni a unui om de online pentru gestionarea prezenţei în Social Media a băncii, după modelul Alex Negrea – BCR.
5 comentarii. Leave new
Astea-s supozitii si speculatii.
N-ai de unde sa stii daca noua banca se va implica sau nu in online/social media si nu va prefera sa ramana in umbra, ca BRD ? Nu mai bine vobim cand stim ceva sigur ?:)
Da, sa nu ne hazardam. Poate ca noua conducere va considera ca n-au nevoie de publicitate, asa ca nu vor baga niciun ban in comunicare.
Eu zic de social media, tu de publicitate. Nu-s niste bugete diferite ? 😛
Din ce-am auzit, cel putin anul asta n-o sa se schimbe nimic. Deci mai vedem in primavara viitoare.
Daca nu se schimba nimic, si mai bine! BancPost oricum intra in SM pentru ca aveau programat asta, iar cand se face rebrandingul probabil vor lua serios in calcul onlineul.