in Sunday's Media Recap

Sunday’s Media Recap

Subiectul săptămânii în România este legat de bloggeri şi evenimentele la care participă fără să scrie. S-au format două tabere – „nu ne vindem pe-un pişcot” vs. „nu eşti invitat pe ochi frumoşi”.  O recapitulare completă (sper): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11.

Cifrele MIPO anunţă 8,5 milioane de euro în publicitatea online pentru luna septembrie 2011. La asta se aplică discounturi de 70%. Detalii. Între timp, se vorbeşte despre o scădere în piaţa de publicitate. Detalii.

MEC Interactive a lansat MEC Search, subdivizie specializată în motoare de căutare. Detalii.

La mijlocul săptămânii Alina Constantinescu (ex-Marketing Coordinator @ Casino Palace) a lansat un experiment social menit să-i aducă un job în numai 24 de ore. Detalii aici şi aici.

Miercuri a avut loc Social Media Summit Timişoara, eveniment organizat de Revista Biz. Rezumate ale tuturor prezentărilor găsiţi pe blogul Ramonei Iftode.

În alte ştiri pe scurt: RIM a avut mari probleme săptămâna asta, Radio ZU a lansat versiunea în HTML 5, Dan Dragomir a lansat SecuritateIT, a fost lansată prima agenţie de publicitate food&drink – FoodOn, Graffitti BBDO a organizat „The Next 20 years”,  Dr. Like nu e de fapt o agenţie, ci e doar Andrei Haţegan singur, traficul Google+ scade cu 60%, s-a lansat iOS 5, iar Google Buzz se închide.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu