Informaţia e venită via Arhi şi e vorba de primul brand cu activitate pe Facebook în România.
Ce s-a întâmplat? KitKat a sărit de la 100.000 de fani la peste 10 milioane peste noapte, fix în topul Facebrands. Dacă verifici de unde sunt acele likeuri, cele mai multe sunt din România, probabil fiind luată în considerare pagina locală.
E o mutare pe care o anunţam încă de acum vreo lună şi cred că e doar un prim pas. Teoretic niciun brand nu e obligat să facă asta, practic le va fi mult mai la îndemână să adune toţi fanii la un loc şi să comunice targetat. E foarte mişto că avem ocazia să vedem live cum se comportă o astfel de pagină globală în condiţiile în care până acum am citit o grămadă de articole pe tema asta. Dacă intraţi pe Facebook.com/KitKat, veţi fi redirectat automat la KitKatRomânia.
Nu e chiar cum se spunea pe net că va fi (un singur vanityURL şi targetare automată), dar presupun că e doar un început.
Acum ar fi interesant de aflat ce agenţie se ocupă de KitKat în România şi cum le-a influenţat bugetul noul feature. Mă interesez şi revin.
Update: Interactions se ocupă de KitKat România, încerc să-i contactez şi revin 🙂







4 comentarii. Leave new
La Coca-Cola am remarcat schimbarea de săptămâna trecută https://www.facebook.com/cocacola
Marius, CocaCola au avut intotdeauna asa 🙂
Cred ca Gameloft sunt primii care au făcut asta si de multe luni fara nicio agentie
Hai s-o lamurim ca am mai vazut confuzia asta azi. Pe de-o parte avem branduri care s-au folosit de targetarea locala pe Facebook si au comunicat diferit: CocaCola, Dove, Gameloft si multe altele. Pe de alta parte sunt branduri care au avut o strategie descentralizata si au facut pagini pentru diferitele tari in care activeaza: KitKat, KitKat UK, KitKat Romania, KitKat Italy si asa mai departe. Eh, aceste pagini sunt transformate de Facebook in pagini globale.