Total întâmplător, anul acesta şi Singapore şi-a refăcut brandul de ţară. Probabil pentru că ei n-au o doamnă Udrea la turism, n-au ales tot consorţiul THR-TNS ci o agenţie care există de prin anii ’80 şi care lucrează, printre alţii, cu Sprite, LG şi Ebay.
Şi pentru că oamenii au hotărât că se axează pe stimularea mediului de business, au început să lucreze la platforme care să aducă oamenii în ţara lor pentru ceea ce se cheamă (MICE) market -Meetings, Incentives, Conventions and Exhibitions. Un fel de „la noi în ţară e locul perfect să faceţi conferinţe”. Mi se pare o nişă mişto. Sau mai exact, mi se pare o nişă. Şi o chestie coerentă pe care poţi să o comunici unui anumit public şi mai apoi să vezi dacă ai rezultate.
Despre brandul de ţară al Singapore puteţi citi aici şi aici. Şi mai puteţi arunca un ochi şi pe site-ul campaniei.