S-a terminat a doua ediţie MarComm Nights la Maison Créative, am început să strâng, apoi am realizat că n-am făcut nicio poză.
De data asta am organizat o seară dedicată directorilor de marketing din companii. Am aşteptat să treacă nebunia alegerilor, apoi m-am trezit că multă lume avea planuri fix pe intervalul ales de mine, aşa că a fost o participare mai restrânsă decât la prima ediţie, cea cu agenţiile de PR.
Cu toate astea, am avut în sală reprezentanţi de la Samsung, Dacia, VEKA, Wolt, Libra Bank, Veolia sau Otter. S-a discutat deschis despre folosirea AI-ului şi despre cum se vede piaţa în 2025.
E foarte interesantă diferenţa de perspectivă. Dacă la agenţii folosirea AI-ului era mai mică şi optimismul privind piaţa era mai mare, la marketeri este invers. Se foloseşte AI-ul într-o proporţie mai mare, dar oamenii sunt mai rezervaţi în privinţa pieţei (din perspectivă economică).
Mă bucur că am validat conceptul ăsta și abia aștept edițiile de la toamnă, atât cea dedicată agențiilor de PR, cât și cea cu marketeri. Am observat și niște particularități în abordare între cele două categorii de oameni de comunicare și o să fac ajustările necesare pentru fiecare.