Uneori, lucrurile se leagă fix când te aştepţi mai puţin. Povesteam cu Andreea Grămoşteanu, Maria Obretin şi Paul Ipate despre ce planuri mai avem la Maison Créative, am menţionat şi seara de poezie pe care o avem (încă) în plan. Andreea a zis ceva de genul „Ce tare, am şi eu un proiect de genul ăsta cu soţul meu!„. Şi cam acolo s-a oprit discuţia, tocmai plecau după un Art Night privat susţinut de Antonia cu mentorii Ideo Ideis.
A rămas că mai vorbim la un moment dat despre asta. Nu mă gândeam că o să se concretizeze ceva. Dar i-am scris Andreei, ne-am întâlnit şi ne-a arătat un pic despre ce e vorba cu proiectul ei şi al lui Marin Grigore. Ne-a rupt, din prima. Apoi am început să construim, să ne imaginăm cum s-ar potrivi cu spaţiul. Am creat un concept de eveniment care cred că va fi unul dintre lucrurile despre care se va povesti stagiunea asta.
E un performance de poezie şi improvizaţie muzicală. Ce ne leagă se întâmplă pe 7 octombrie prima dată, la Maison Créative, pe Strada Suvenir nr. 9. Nu e doar un spectacol de poezie, este o întreagă experienţă. Biletele sunt 100 de lei pentru această prima ediţie, apoi probabil că vor mai creşte. I-am povestit cuiva despre asta şi a întrebat cât sunt biletele, 300 sau 400 de lei.
Ce-i drept, mai rar să primeşti şi un pahar cu vin sau prosecco şi genul ăsta de experienţă multi-senzorială pentru 100 de lei. Aveţi mai jos un mic preview. Dacă vă convinge, fugiţi să luaţi bilete pentru că mai sunt doar câteva.
View this post on Instagram







5 comentarii. Leave new
Dude, exagerezi 🙂
Ai cel puțin patru strategii de marketing în două fraze scurte: experiental marketing, scarcity, fomo, false urgency.
E obositor…
Experiential Marketing presupune o activare, o interacţiune cu un brand.
Hai să-ţi spun direct care e treaba aici: nu e nicio strategie de marketing. Locurile s-au dat dinainte să apuc eu să scriu pe blog, suntem în grafic. Dar am vrut totuşi să postez şi aici pe blog. De ce? Că mă încăpăţânez să scriu şi aici chiar dacă nu mă mai ajută deloc timpul.
Scuze pentru ton. Recitind îmi dau seama că sună agresiv.
Era în spirit de glumă, la fel ca abordarea din articol.
Din prisma unui divorț, e posibil ca în curând să ajung la București.
Te citesc de ani de zile, mulți.
Nu sunt chiar atât de sociabil (sau poate că sunt), dar mi-ar plăcea la ajung la voi.
Îmi place mult marketing-ul pe care îl faci, eu mă ocup tot de marketing, deci nu o zic ușor.
Te așteptăm pe la Maison la evenimentele noastre.
Pe 5-6-7 decembrie o să avem și un târg – Marché Créatif, cu intrare liberă și multe chestii mișto.