Sunt momente în care, total întâmplător, tac. Nu pentru că n-aş avea ce să spun dar lucrurile inteligente se spun cu un oarece efort. Mă odihnesc din postat zilele astea, stând mai mult prin offline. Clipele din faţa calculatorului se duc pe diverse activităţi desfăşurate involuntar.

Am tolba plină de subiecte şi nu uit să-mi notez de fiecare dată când am ceva de spus. Uitându-mă prin ‘notiţe’ după ceva scurt (sunt obosit şi am vrut să scap mai repede 😛 ) am dat peste cea mai mişto reclamă la Viagra. Ever. Când vezi Viagra zici hmmm… ce poa’ să fie?

La cald, dacă aş lua puţin la analiză aş zice că e mai mult de brand building. Nu ştiu cât trezeşte dorinţa de sex celor din target. La mine îşi face efectu reclama dar nu-şi face efectu pastila, aşa că nu prea merge. Voi ce ziceţi, e în target sau nu?

4 comentarii. Leave new

  • nu stiu daca reclama ar trebui sa trezeasca dorinta de sex celor din target…mai degraba, eu cred ca dorinta exista, iar spotul trebuie doar sa ii anunte ca exista ceva care ii poate ajuta sa fie „ca prima oara” 😀 (la fel cum reclamele la mcdonald’s nu trebuie sa-ti faca foame, sa te duci repede la frigider sa bagi 2 chioftele – tre’ sa te faca sa vrei rau de tot sa mananci un dublu ciz)

    Răspunde
  • „nu-şi face efectu pastila,” – 😕 cum ai aflat asta?

    Răspunde
  • @simona :)) daca ziceam ca n-am nevoie era prea dull 😛

    Răspunde
  • Cetateanu' Turmentat
    martie 3, 2009 12:37 pm

    Eu zic ca daca nici pastila nu-si face efectul e grav. Dar nu te speria exista medici specializati pe afectiunea asta. Se poate remedia :))

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu