Aseară, în timp ce mă chinuiam să-mi vină IDEEA mi-am amintit două chestii pe care le-am învăţat anul trecut la Scoala ADC*RO:

1. Când te-ai chinuit sa-ţi iasă o idee, fii îngrijorat, foarte îngrijorat (Naumovici în seminarul de Print)

şi după ce mi-a trecut îngrijorarea:

2. Nu aşteptaţi să vă vină IDEEA pentru că o idee cu adevărat mare vine foarte rar. În rest sunt doar idei bune şi atât şi multă muncă pe deasupra. (Şerban Alexandrescu la un moment dat)

Bonus, Liviu David spunea că un concept e cu adevărat bun atunci când poţi realiza un număr nelimitat de execuţii pe baza lui.

Din categoria excepţii am găsit două exemple care nu se încadrează deloc în ceea ce am scris mai sus.

Eficienţă maximă

Că tot se vorbeşte de eficienţa în publicitatea de pe TV, iată un spot care a rulat o singură dată pe televiziunile din Israel:

Mai mult, chiar şi pe AdsOfTheWorld e într-un player care te lasă să vezi spotul doar o dată.

Şi aşa au făcut ei reclamă la şerveţelele de unică folosinţă. Printr-o reclamă de unică folosinţă care ulterior a creat buzz. Demonstraţia perfectă.

Ideea.

Un alt exemplu mişto de idee care merge făcută o singură dată este cea a băieţilor de la agenţia Boone Oakley. Care şi-au făcut siteul pe youtube. E genul de găselniţă care nu poate fi copiată.

(da, ştiu că sunt vechi, mai ales Boone Oakley, dar se potriveau de minune :P)

1 comentariu. Leave new

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu