in Advertising/PR

Mahut – Isner, istorie şi în media

Isner, Mahut si tabela

Marţi a început la Wimbledon cel mai lung meci din istorie. Evident, nu m-am uitat de la început, ci abia miercuri, pe la 20-20 am început să urmăresc. Din glumă în glumă s-a ajuns la 36-36, pe urmă 50-50 şi când s-a terminat ziua băieţii încă mai jucau la 59-59. Meciul s-a încheiat ieri la 70-68 pentru americanul Isner, după 11 ore cumulate de tenis, 183 de gameuri şi 3 zile de meci. Vor intra cu 12 recorduri în Guinness Book.

Sunt amator de tenis, dar mai mult m-a interesat perspectiva mediatică a evenimentului (sechele rămase din facultate, ce să-i faci).  Desfăşurat pe terenul 18, meciul n-a stârnit deloc interesul, până pe la 30-30. Atunci au apărut primele ştiri în ziarele de specialitate (vorbim de ediţiile online, bineînţeles). Ulterior am găsit şi un link de pe Ustream, care prelua imagini de la o televiziune Est Europeană. În aproximativ o oră numărul de vieweri a crescut de la 5000 la 12000, asta în condiţiile în care meciul se difuza şi pe sport.ro iar linkul circulase pe twitter.

Pentru că am zis de twitter, Mahut şi Isner au devenit amândoi Trending Topics. Sper că realizaţi ce înseamnă asta… sute de mii de twitturi. De parcă toată lumea îşi aţintise ochii asupra partidei de pe terenul 18 de la Wimbledon. N-am înţeles de ce Sport.ro a ales să transmită victoria facilă a lui Hănescu şi abia apoi să mute la meciul secolului.  Am avut parte si de cel mai lung hashtag (atât de lung încât Twitter nici n-a reuşit să-l urmărească).

În ultima zi Sport.ro l-a convocat pe Cristian Tudor Popescu să comenteze (acest guru al tenisului românesc, acest John McEnroe când era mic) dar mai bine ne lăsau să ne uităm la meci şi atât.

Pe google sunt deja peste 300 de mii de rezultate pentru căutarea „mahut isner wimbledon”. Zeci de publicaţii au tratat subiectul iar ştirile sportive au început cu asta în cursul zilei de azi.

Probabil că cei doi vor fi protagoniştii multor campanii de acum încolo. De la Gatorade până la Duracell, pot fi folosiţi în multe spoturi, pentru diverse branduri care au ca Selling Proposition anduranţa şi energia.

Şi aici vine provocarea. Sunt curios în ce campanii i-ar folosi pe Isner şi Mahut BTO, Ligia şi Ioana – adică o parte din BORŢUN•OLTEANU.

4 comentarii. Leave new

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu