in Advertising/PR

Life’s (still) for sharing

Anul trecut prin ianuarie T-mobile a lansat platforma „Life’s for sharing” prin celebrul flash mob dance din Liverpool Street Station. Aşa cum am zis şi atunci, a fost cea mai bună campanie a lui 2009 şi a adus moda flash moburilor. Până acum clipul a strâns 23 de milioane de vizualizări şi a făcut înconjurul lumii.

A urmat un alt flash mod în Trafalgar Square dar rezultatele nu s-au apropiat de T-mobile Dance.

Anul acesta T-mobile ne propune un nou video cu potenţial de viral, Welcome Back, pe care îl vedeţi mai jos.

Dacă ne luăm după reacţia oamenilor, e un nou succes, însă parcă nu a reuşit să mă mai dea pe spate acest nou artificiu al celor de la Saatchi&Saatchi. E totuşi o campanie de urmărit, coerentă şi cu un impact destul de puternic cel puţin în Social Media. Şi dacă tot vorbim despre asta, specialiştii noştri autoproclamaţi să noteze că şi asta e o campanie de Social Media, chiar dacă nu s-a desfăşurat pe Facebook sau Twitter 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu