Farmec nu era cel mai cool brand din România până acum 2-3 ani. De fapt, de ce să nu recunoaştem, lumea îi cam ocolea pentru că erau super prăfuiţi. Produse bune, dar brandul rămas cu vreo 20 de ani în urmă.

Eh, până când au început să se mişte lucrurile şi Farmec a mai scos capul în lume, tot mai agresiv de vreun an şi ceva. Nu vreau să spun că are legătură şi cu Alina Crâncău treaba asta, pentru că nu-mi place să-mi laud prietenii, însă pot să laud brandul. Iar Farmec se tot scutură de praf. Siteul arată bine, pe social media se mişcă, au ambasadori din rândul bloggerilor şi recent au început şi o colaborare cu KREM (rapperul de la Românii au talent).

Clipul ăsta cu Doina e chiar mişto, iar teaserele au stârnit ceva buzz. Am văzut o idee asemănătoare (rapper care cântă despre produs) într-un episod din The Pitch, una din agenţiile concurente făcuse un cântec foarte mişto pentru Subway.

În concluzie: felicitări Farmec, drumul ăsta e bun. Foarte interesant de urmărit cum se va modifica percepţia consumatorilor în raport cu brandul. Fii pe fază, că urmează. Vorba artistului 🙂

2 comentarii. Leave new

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu