Continuăm cu indianul „N-aş face”.

De la Bill Bernbach citire: A great ad campaign will make a bad product fail faster. It will get more people to know it’s bad.

Ideea de azi: n-aş face o campanie mişto pentru un client care nu e aşa mişto cu clienţii lui.

În rolul principal azi: Groupama şi aplicaţia Ciocneşte-ţi prietenii. Care are în spate un mecanism mişto, are şi un sistem de navigaţie ca premiu dar are un minus. Mare.

Groupama îmi oferea RCA pentru Hoimobil, care e un Reno de clasă mică, buget de blogger, la 540 de lei.

La Omniasig mi-am făcut asigurarea cu 240 de lei. Adică la Groupama e de două ori mai scumpă.  Sunt tare curios cine o să-şi facă asigurări la Groupama. Mai ales că de ăia 300 de lei în plus mi se oferă doar un card pe baza căruia beneficiezi de tractare gratuită (în limita a 100 de km).

Şi cu toate astea, nu se justifică preţul atât de ridicat. Dar aplicaţia rămâne mişto.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu