Continuăm cu indianul „N-aş face”.
De la Bill Bernbach citire: A great ad campaign will make a bad product fail faster. It will get more people to know it’s bad.
Ideea de azi: n-aş face o campanie mişto pentru un client care nu e aşa mişto cu clienţii lui.
În rolul principal azi: Groupama şi aplicaţia Ciocneşte-ţi prietenii. Care are în spate un mecanism mişto, are şi un sistem de navigaţie ca premiu dar are un minus. Mare.
Groupama îmi oferea RCA pentru Hoimobil, care e un Reno de clasă mică, buget de blogger, la 540 de lei.
La Omniasig mi-am făcut asigurarea cu 240 de lei. Adică la Groupama e de două ori mai scumpă. Sunt tare curios cine o să-şi facă asigurări la Groupama. Mai ales că de ăia 300 de lei în plus mi se oferă doar un card pe baza căruia beneficiezi de tractare gratuită (în limita a 100 de km).
Şi cu toate astea, nu se justifică preţul atât de ridicat. Dar aplicaţia rămâne mişto.






