Storify este un start-up de care am aflat prin intermediul lui Edward Boches. Storify adună diferite informaţii din social media ajutându-te să separi chestiile importante de zgomot şi să păstrezi ceea ce te interesează. Practic poţi să legi mai multe tweeturi în ordinea cronologică şi să publici conversaţia, poţi să aduni mai multe articole, poţi să faci poveşti din social media cu text, video şi audio.

E un tool interesant pentru că te ajută să strângi informaţia de pe mai multe reţele sociale. La prima mână poate fi folosit de jurnalişti pentru a aduna diferite informaţii înainte de publicarea unui articol sau mai multe declaraţii făcute pe diferite reţele sociale şi siteuri. Oamenii de PR l-ar putea folosi pentru studii de caz, publicând cele mai importante reacţii dintr-o campanie. Momentan e folosit, printre alţii, de Al Jazeera care colectează opinii din Social Media pe anumite teme.

Avantajul e că poţi adăuga o pagină, un tweet sau un status de pe Facebook printr-un singur click (dreapta) – Storify This Page. Selectezi povestea în care vrei să adaugi informaţia şi mai apoi o poţi edita după bunul plac. Fără embed, fără print screen şi multe linkuri. Totul în timp real cu doar câteva clickuri.

Am reuşit să testez destul de puţin serviciul, însă mi-a plăcut foarte mult ce am văzut până acum. Sper să evolueze şi să devină un punct de referinţă în filtrarea informaţiei. Cum arată o poveste creată în Storify vedeţi aici. Un articol din NY Times este disponibil aici.

3 comentarii. Leave new

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu