Săptămâna trecută HP România a lansat HP Folio, primul ultrabook de business. Un model care se laudă cu cea mai mare autonomie a unui ultrabook (9,5 ore) şi care impresionează cu designul. Fiind un ultrabook, e şi foarte performant. Agenţia a avut o idee mişto, a vrut să marcheze într-un mod deosebit lansarea, aşa că a trimis câtorva bloggeri torturi în formă de laptop.  După cum vedeţi, cam seamănă.

Deşi interesantă, ideea cu torturile nu face altceva decât să ne umple nouă burţile. Pentru bloggerii care au primit aşa ceva e important că vom mânca aproximativ o săptămână dintr-un tort absolut delicios, pentru restul lumii e mai puţin important (spre deloc). Iar HP Folio nu intră în price-range-ul tuturor (pe www.hpbrandstore.ro Folio e 4.999 lei).

Ce mi se pare mai important pentru consumatori e că HP are o agenţie creativă şi care e mereu atentă la ce se întâmplă în social media. În plus, HP e unul dintre clienţii care au înţeles că e important să ai un buget de interacţiune. Uneori e mai important şi mai util să răspunzi nevoilor reale decât să organizezi 100 de concursuri.

Bineînţeles, ambele gesturi sunt “salutare“. Acum mă iertaţi, am de terminat o felie de tort.