În urmă cu 1 an mi-am făcut abonament eMAG Genius odată cu o comandă pe care am dat-o pentru un Blu-Ray Player. Era vreo 20 de lei livrarea şi m-am gândit că mai bine dau 80 de lei în plus şi beneficiez tot anul de pe urma abonamentului. Nu mă gândeam la alte beneficii decât la livrarea gratuită la momentul respectiv.
În cazul în care nu ştiţi, eMAG Genius e un serviciu premium oferit de eMAG în baza unui abonament. Plăteşti 99 de lei şi în banii ăştia obţii beneficii pe un an:
– livrare gratuită indiferent de valoarea comenzii la easybox (pentru orice produs cu badge-ul Genius, fie că e livrat de eMAG sau de parteneri)
– transport gratuit prin curier la comenzi peste 100 de lei pentru produsele livrate de eMAG
– retur extins de la 30 de zile la 60 de zile
– retur în easybox (selectezi easyboxul preferat, te duci şi deschizi un locker, laşi produsul şi ai scăpat de griji)
– retur Magic – dacă produsul este vândut de eMAG, îl returnezi la easybox şi ai banii instant pe card (asta mi se pare o super dovadă de încredere pentru clienţii din România şi mi se pare mişto că am ajuns la un procent atât de mic de ţepe încât să se poată face aşa ceva)
Pe lângă asta mai sunt şi nişte extra reduceri pe care le primeşti din când în când, mai sunt şi Genius Days, perioadă în care doar abonaţii Genius au acces la anumite oferte. Aici lucrurile vor mai creşte pe parcurs, încă n-a ajuns să fie un fenomen în sine. Eu mă aştept ca peste câţiva ani să aşteptăm Genius Days la fel cum aşteptăm Black Friday.
Deocamdată a crescut numărul de produse disponibile de la 250.000 la aproape 3 milioane. Puteţi afla mai multe detalii aici despre program.
Algoritmul eMAG a calculat comenzile pe care le-am dat şi zice că am economist 249 de lei.
Pentru mine e mai puţin relevant câţi bani am economisit pentru că Genius mi-a economisit ceva mult mai valoros: timp. Şi m-a scăpat şi de un mare stres. Cât e livrarea? Când vine curierul? Oare o să fiu la birou sau acasă? Nu-mi mai pasă de toate astea. 90% dintre comenzile pe care le dau acum sunt cu livrare la easybox. Livrarea e gratuită indiferent de valoarea produsului.
Şi nu sună atât de impresionant când o spui, dar când te uiţi pe unele comenzi realizezi cât de util e serviciul ăsta.
19 lei nişte măşti medicale, livrate la easybox. Un cablu USB de 14 lei. O telecomandă de selfie cu bluetooth de 11,9 lei. Şi, preferata mea, o comandă de 7 lei.
Seara am observat că s-a terminat markerul pentru whiteboardul de la birou. Aveam de făcut nişte schiţe într-o şedinţă a doua zi. Am dat comanda, a doua zi dimineaţă am oprit la un easybox de lângă casă, am luat coletul, am venit la birou, the end. Atât de simplu.
Şi am zeci de astfel de exemple. După 2-3 zile am mai comandat un set de markere de vreo 12 lei, ca să avem mai multe culori.
Dincolo de asta, mi-a crescut şi numărul de comenzi. Am de 12 ani cont la eMAG şi 154 de comenzi plasate. 51 sunt date în ultimul an. Nu s-a schimbat cu nimic viaţa mea, n-are legătură cu pandemia (ajung la fel de des în supermarketuri şi mall), pur şi simplu am eliminat costul de transport şi pe lângă asta ştiu că vine foarte repede comanda. E suficient pentru mine.
Puteţi testa serviciul gratuit 1 lună, să vedeţi dacă vi se potriveşte. Deocamdată e disponibil în București, Buzău, Brașov, Brăila, Cluj-Napoca, Craiova, Constanța, Galați, Iași, Timișoara, Pitești, Ploiești, Sibiu, județul Ilfov.
Iar pe lângă asta, eMAG a lansat recent încă un beneficiu la Genius: livrarea în aceeaşi zi, 7 zile/7. Dacă produsul este vândut de eMAG şi dai comanda până la 12:30, livrarea se face în aceeaşi zi.
E un serviciu aflat la început, disponibil în Bucureşti, Dobroeşti, Popeşti-Leordeni, Chiahna, Fundeni, Voluntari, Dudu, Căţelu, Roşu, Pantelimon. Adică în zonele limitrofe Bucureştiului. Se va dezvolta, cu siguranţă.
Mie mi se pare că ridică ştacheta foarte sus beneficiul ăsta, sunt curios cum vor ţine pasul restul retailerilor online.
Deja am auzit şi de situaţii de-astea norocoase, cum a avut Răzvan, cu livrarea în 15 minute, însă orice este în aceeaşi zi mi se pare excelent.
Oricum eu consider că e perfect hack să dai comandă seara şi să ţi se livreze dimineaţa, practic cineva lucrează ca să-ţi aducă un produs în timp ce tu dormi. Cam ca Moş Crăciun, aşa 🙂
3 comentarii. Leave new
495lei economisiți. Initial am avut impulsul sa comand mai des dar m-am temperat din ratiuni de „hai sa nu dau comanda pentru rahatelul asta”. Varful a fost un cablu de calculator, 7lei – aveam nevoie urgent.
Returul este desprins dintr-un univers paralel, am returnat lenjerie (sosete – au venit, le-am vazut prin punga ca erau mari desi inclin sa cred ca nu faceau nazuri daca le probam), o oglinda de baie care mi-a ajuns sparta, extinctoare.
Prefer emag (vandut de ei sau marketplace) tocmai pentru conditiile astea, chiar daca „dincolo era mai ieftin”, dau un ban dar dorm linistit.
La polul opus, am ridicat din showroom evomag o centura de puls, am ajuns langa banda de alergare pt. care mi-o luasem, nu s-a potrivit tehnologia, am ramas cu ea: „nu se pot returna produsele ridicate din showroom”. Felicitari, m-ati ars cu €100, sa va fie de bine.
Indiferent de ce scrie pe siteul unui magazin sau chir fizic in magazin, legal ai 14 zile in care poti returna produsul. ANPC daca o tin in continuu ca nu vor.
@Mario: daca ridici produsul din showroom nu se mai aplica legea comertului la distanta.