Amenzi cred că s-au mai dat, iar pe TV interzicerea unor canale şi întreruperea temporară nu mai sunt o ştire. OTV, DDTV, chiar şi câteva televiziuni de ştiri au păţit-o (cu întrerupere temporară).
Însă iată că începe reglementarea şi în online. Bine, rău, o să vedem pe parcurs, şi în funcţie de cum e pusă în aplicare legea. Dacă se va face selectiv, nu e aşa bine. Dacă se ajunge la o soluţie prin care mai curăţăm mediul online, e o veste cu adevărat bună.
CNA a dispus eliminarea unui clip de pe canalul de Youtube al lui Cătălin Măruţă din cauză că făcea reclamă mascată la un produs de slăbit. Ştirea este aici.
Două ore în care actriţa Carmen Tănase şi medicul plastician Dana Mircoiu au povestit despre cât de mişto sunt nişte produse de slăbit, cu produsul în faţă.
Reacţia echipei lui Măruţă a fost un piaristic „scuze, am greşit, ne-aţi prins, nu mai facem!”.
Singura dezamăgire legată de toată povestea e că s-au sesizat abia acum şi s-au luat de o tehnicalitate. Deci dacă ziceau clar „plasare de produse” în clipul de pe Youtube, nu mai era nicio problemă.
Oricum lumea a văzut de mult mai multe ori reel-urile de pe Facebook, Instagram şi TikTok, bucăţelele de conţinut în care se prinde esenţialul reclamei.
1 comentariu. Leave new
Măruţă a scăpat ieftin, ca nu e nicio firma producătoare de căcat, ca sigur intra la ”plasare de produse”. Si de cand a ajuns cabotina de Carmen Tanase o mare actrița in viata?