in Advertising/PR

Evident, cu şi despre advertising.

(don’t judge me, am reînceput să mănânc advertising pe pâine şi îmi place la nebunie.)

Dintr-un site în altul am descoperit că încep să apară filme despre advertising, creativitate şi viaţa din agenţii.

Vara asta apar două documentare aflate la polul opus unul faţă de celălalt.

Pe de-o parte avem Art & Copy – un film despre creativitate, inspiraţie şi advertising în regia lui Doug Pray. Sunt intervievaţi George Lois, Mary Wells, Dan Wieden, Lee Clow, Hal Riney adică cei care au creat  „Just Do It”,  „I Love NY”,  „Where’s the Beef?”,  „Got Milk” sau  „Think Different”.

Un film cu legende, despre campanii legendare şi advertising de calitate. Sau cel puţin aşa e prezentat.

La polul opus se află un film pe care l-am descoperit la Manafu: Lemonade. Este povestea mai multor oameni care lucrau în advertising şi odată cu criza au fost daţi afară. S-a întâmplat şi la noi chestia asta însă probabil că la un nivel mai mic. Este mai mult un film despre capacitatea oamenilor de a o lua de la capăt, decât despre advertising în sine. (repet, cel puţin aşa pare din descrieri şi din trailer).

Art & Copy a apărut deja şi sper să reuşesc să fac rost de el în vreun fel iar Lemonade încă e în faza de post-producţie şi urmează să apară.

1 comentariu. Leave new

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu