Nu mă promovez cum ar trebui. Sunt prea puţin incisiv, dau prea puţine linkuri la blogul meu, n-am nici taguri. La nivel de promovare, sunt un blogger destul de reţinut. Aşa că m-am gândit să-mi refac imaginea, brandul hoinaru să vină cu ceva nou.
Am apelat la prietenii de la BecMedia pentru un logo total nou, redesenat complet faţă de vechiul meu logo. Rezultatul lor (plătit pe bani grei, vă asigur) este mai sus.
Să vă explic totuşi care e treaba cu logoul asta:
Frunza: Partea verde poate fi interpretată ca o formă de relief. Totuşi, nu este. Cele 3 tăieturi reprezintă media de 3 posturi pe zi la care am ajuns in ultima vreme. Poate fi interpretată ca o stilizare a ultimei luni de trafic în Google Analitycs, cu mai puţin trafic la început, cu suişuri şi coborâşuri. Diferenţa de nuanţă stânga-dreapta poate să semnifice conţinutul care se umple de sens în posturile mai recente. Este un simbol al spiritului meu amabil şi pur.
Rămurica: Albastrul este inspirat din tema blogului meu, sau din culorile echipei mele de suflet, Steaua Bucureşti. Poate fi interpretat la nivel simbolic drept stilizarea evoluţiei mele în Zelist. Se observă o uşoară ridicare iar apoi un declin care totuşi dă speranţă. Partea albastră promovează excelent câteva categorii de pe blogul meu: Arhanghelii, Casual Stuff, Contraste.
Logotipul: Caracterele imită un scris de mână (unul foarte urât, dar interesant). Totul denotă personalitate, o personalitate puternică, dar prietenoasă. Un font de o originalitate pronunţată, aşa cum este şi blogul meu. Am ales aceste forme deoarece exprimă exact ceea ce vreau de la viaţă: uneori curbe, alteori colţuri.
Izotipul: Frunza reprezintă stilizat activităţile mele din ultima vreme: tăiatul frunzei la câini, cântatul la frunză şi bineînţeles umblatul creanga (printr-o extensie a stilizării – observaţi cum se îngroaşă crenguţa albastră).
Cam asta ar fi… sper să vă placă, pentru că toţi cei 14 oameni de la BecMedia au muncit din greu ca să ajungă la acest rezultat. Vă mulţumesc şi pe această cale.
18 comentarii. Leave new
Cât ai plătit pentru LOGO ? Mai mult ca dna Udrea ?
Ma intreb un singur lucru…de unde ai avut 900.000 de dolari ca sa-ti faci logoul asta?
Eu zic ca l`ai furat !! Huaaa :))))
Eu îl făceam în Paint şi nu te costa mult 😀
Daca nu scrii „hoinareste prin gradina Carpatica” sub logo, tot degeaba!
Nu pot da LIKE la comentariu 😀 :))
@Gregorian Moisescu De ce sa scrie asa ceva, vrei sa plagieze????!!!
WIN!
Ofer 850.001 euro pentru acest logo :))
Eu ofer 850.001 euro pentru acest logo + o gumă Turbo
Ofer guma Turbo gata mestecată!
Eu ofer şi un tricou cu Hanna Montana (dacă am scris bine).
Presimt că acum nu mai primesc LOGO-ul :))
Banuiesc ca pentru acest logo nu a trebuit sa faci o licitatie la care, culmea, sa castige chinezul doar 850.000 Euro 😀
Mama ei de Romanie, cred ca dna. Udrea nu a fost ‘cocosita’ bine la randul ei – are o ‘gramada’ de frustrari adunate 🙂
de fiecare data cand ma uit la „ramurica”, ma gandesc la panglicile taiate de udrea, boc si compania.
Cred ca logo-ul tau a generat un feedback mai bun decat logo-ul „original”.
si tu tot 890.000 d euro ai dat pe el??
Previzibil, chiar ma intrebam cat timp trece pana face cineva o chestie de genul asta. No offence, e funny – doar ca ma asteptam sa o faca vreo 2-3 maimutoi ai blogosferei romanesti.
Geniale explicatiile :))