Anul trecut Let’s Do It, Romania venea cu cel mai prost spot din istorie. Am supărat-o puţin pe Oana Brătilă la momentul respectiv, dar cred că i-a trecut.
Anul ăsta cineva din echipa de comunicare s-a gândit că ar fi bine să apeleze la nişte profesionişti, nu la un copywrite. Aşa că au apelat la cei de la Friends şi a ieşit spotul de mai jos:
Nu ştiu cum vi se pare vouă, dar mie îmi place. Şi îmi mai place că nu s-a mai făcut atâta gălăgie în legătură cu proiectul, s-a muncit în surdină, discret. Ştim proiectul, ştim că e pe 24 septembrie, e de ajuns. Un push în ultimele săptămâni şi gata 🙂
Despre concept mai puteţi citi aici.
7 comentarii. Leave new
si daca nu era Despot cum era?
Uita-te la cel cu Dana Rogoz. Nu spun ca sunt opere de arta, dar daca le compari cu cel de anul trecut…
Copy-ul este, desigur, excelent! Nici realizarea nu e rea si-mi place mult abordarea discreta, asa cum ai subliniat. Anul asta n-o sa mai fiu plecata din tara, asa ca o sa merg si eu sa dau o mana de ajutor.
Nu s-a suparat, bre, nimeni! De ce minti? :))
Ma bucur ca iti place, sa stii ca ai fost printre primele persoane la care m-am gandit cand l-am vazut gata! :))
Spoturile sunt excelente, nu exista comparatie cu anul trecut.
Numai ca la mine au un efect putin invers… Spoturile de anul trecut mi s-au parut hilare, le-am luat la misto si am luat in tarbaca si proiectul in sine. Anul asta, din pacate, pentru ca spoturile dau seriozitate campaniei, o sa ma simt mai vinovat ca nu fac si eu ceva ca Despot, Bitza, Rogoz sau Cornel.
Partea buna e c-o sa-mi treaca.
mie nu mi se incarca spotul….pan la urma conteaza campania cu totul, nu doar un spot.
nu ti se incarca spotul pentru ca ai adblock plus activat.