După ce am explicat ieri cam care e treaba cu experimentul Grolsch, am primit multe reacţii pe blog sau pe Twitter. Ce-i drept, e o idee mişto cu o desfăşurare de forţe cum nu am mai văzut.
4 agenţii au pus la cale Experience Hotel: Arsenoaiei Mătăşel, The Practice, Kubis şi The Group. Sper că înţelegeţi cât de greu e (cel puţin teoretic) ca echipe din agenţii diferite să colaboreze pe un proiect atât de amplu. Uneori chestia asta nu iese nici în cadrul aceleiaşi agenţii.
Peste 40 de oameni sunt prezenţi în permanenţă în cort sau lângă cortul ce adăposteşte centrul de comandă. Oameni care lucrează în ture, dorm câte 2-3-4 ore, montează la faţa locului, aproape în timp real (după cum vedeţi, clipul de mai sus e de ieri). Şi oameni care sunt pe un vârf de deal (la 800 şi ceva de metri altitudine), izolaţi de orice magazin – deci depind de organizatori ca să mănânce şi să bea.
În casă
Ieri cei din casă au avut parte de un atelier de pictură (primul lucru pe care l-au făcut după ce au intrat), un alt atelier de tobe şi o repriză de fitness. Am reuşit să intru câteva minute şi am observat atmosfera. Oamenii sunt relaxaţi, zâmbitori, s-au împărţit în două grupuri – câţiva participă la toate acţiunile în timp ce alţii dorm sau pur şi simplu stau în alte camere.
La fiecare contact cu exteriorul încearcă să testeze audienţa salutând în funcţie de perceţiile lor (bună seara, bună dimineaţa etc.). Deoarece a trecut abia un ciclu (somn – 3 mese – azi noapte urmau să adoarmă din nou), legătura cu realitatea nu e total ruptă. Există un delay de câteva ore, dar majoritatea aproximează corect momentul zilei (seară, dimineaţă). Probabil că în următoarele zile această discordanţă între ceea ce cred ei şi ce e afară va fi tot mai accentuată.
Ioana Blaj se implică foarte mult în activităţi, Cristi Lupşa e şi el mereu în camera de zi şi pare foarte entuziasmat de ce se întâmplă (oare o să avem ediţie specială DOR pe tema asta?), Bogdan Şerban e mai la separeu. Şi mulţi dintre ei scriu.
Deci, cum s-ar spune, lucrurile merg ceas 😀 Deocamdată nu ştim ce se va întâmpla pe măsură ce experimentaliştii încep să se cunoască mai bine şi pierd tot mai mult noţiunea timpului. În continuare aştept întrebări legate de ce se întâmplă, în caz că aveţi nelămuriri.
Citiţi aici, aici şi aici mai multe detalii (am văzut că lumea vrea cât mai multe detalii).













7 comentarii. Leave new
[…] Între timp puteţi vedea ce se întâmplă la hoinaru, dan şi pe twitter sau facebook Posturi similareVine ziua când creativitatea va birui […]
Dupa cum văd eu din afara, Experience Hotel e un fel de Big Brother cu experimentaliști. Și cum mi se pare interesant o să urmăresc să văd ce se întâmplă.
Nu e chiar Big Brother. Se filmeaza doar in spatiile comune, sunt doar vreo 3 camere in ditamai vila cu 2 etaje.
Mie imi place ca pare o casa mai taraneasca, dezafectata. Si mi se mai pare ciudat cum arata toti imbracati in alb. Eu daca eram acolo mi-as fi pictat hainele in toate culorile posibile
@ihealights n-au avut foarte mult timp la dispozitie, si nici tone de vopsea. Ideea era sa existe un fel de uniforma (pentru a-i scoate mental din spatiul exterior si a-i introduce in spatiul comun).
[…] zi de locuit in hotel, insa mai multe informatii despre ce se intampla cu adevarat acolo gasiti la Alex, Dan, Robi si Cata, dar si pe hashtagul #xph sau pe pagina de facebook (unde sunt si cateva poze […]
[…] Grolsch a luat un grup de experimentalisti la Experience Hotel. Despre ce este vorba si cine participa aflati de la Robert Katai, Ioana Blaj si Alex Ciuca. […]