Se dă adunarea pentru Şcoala ADC*RO, ediţia a 2a. Leo s-a retras cu totu din proiect şi indirect GMP. Cu toate astea, au rămas 10 CD foarte tari. Şcoala e foarte tare. E de muncă dar dacă tragi tare rămâi cu ceva. Sigur nu te angajezi, după cum ar vrea Naumovici, dar înveţi o groază de chestii. Cel puţin eu am rămas cu o grămadă de chestii în urma experienţei ADC.
În primul rând ajungi în două agenţii şi 2 directori de creaţie te bagă în seamă pe bune. Sigur, dacă lucrezi deja în agenţie nu e mare lucru. Dar dacă nu lucrezi într-o agenţie, ai 19 ani şi ai văzut doar pe la TV oamenii respectivi, chiar e mare lucru. Mie mi-a plăcut foarte mult de toată lumea şi în special de Andrei Cohn şi Sorin Trâncă, pentru că am interacţionat mai mult cu ei.
Din punctul meu de vedere şcoala asta nu e un ‘concurs’ pentru job ci o şcoală în adevăratul sens al cuvântului. O şcoală unde greşeşti şi te îndrepţi, nu un concurs unde trebuie să performezi. De asta şi spun că pentru mine şcoala asta şi-a îndeplinit obiectivul.
Ce face şcoala? + câteva menţiuni
Îţi arată de unde să începi. Îţi dă câteva direcţii de bază (sigur, le poţi depista şi singur dar durează mai mult).
Pentru începători e foarte bună şcoala asta.. un fel de cantonament cu echipa mare. Desigur, am aflat cu stupoare la sfârşit că erau o grămadă de studenţi care lucrau deja în publicitate. Şi nu de puţin timp. Din punctul ăsta de vedere ‘lupta’ (tocmai ce-am zis că e doar o luptă cu tine însuţi nu-i aşa? 😛 ) e inegală dar merită.
Poza am furat-o de pe blogul McCann dar sper să mi se ierte abaterea, că doar a mea e ideea aranjamentului de diplome 😛
Şi acum, ca în clipul cu votul o să aştept aici să vă înregistraţi …………….. aşa.. acum aveţi 3 săptămâni să rezolvaţi briefurile. Spor!
LE: dacă vreţi ceva gratis şi mai scurt, MRM pune la bătaie un internship de digital copy. Detalii aici.