Supeeeer!

Cam asta exclam de fiecare dată când mai apare câte un organizator care vrea să facem concurs pe ÎnConcert.ro. V-aţi prins, sunt sarcastic. Şi asta pentru că nimănui nu-i pasă dacă facem sau nu concursuri. Nu, n-aduc niciun plus de valoare siteului. Nu, n-o să intraţi brusc pe siteul meu pentru că sunt concursuri. Şi dacă o faceţi doar ca să participaţi, guess what: i don’t need you. N-ai ce să faci cu un public concursist. Şi în plus, când v-aţi uitat ultima oară la OTV pentru că aveau  un concurs mişto? Dacă aţi făcut aşa ceva, clar nu sunteţi în targetul meu.

Toată lumea are impresii greşite despre concursuri:

– organizatorul: are impresia că îi iese ceva la afacere. Da, am expunere mai mare, află lumea de mine prin WOM şi devin mai cunoscut
– sponsorul: aduc un plus de valoare, bag bani, fac o investiţie practic, organizatorul ar trebui să-mi mulţumească, se scoate dacă primeşte chestiile astea moca de la mine
– participantul: sigur sunt aranjate, dar o să particip tocmai ca să nu câştig şi să se dovedească ipoteza mea! sau dacă nu sunt aranjate e ţeapă, nu-mi vin premiile acasă, las’ că ştiu eu.

De fapt concursurile sunt făcute ca să aducă un plus de acoperire unui eveniment, n-o să vă aducă mai mult trafic indiferent că daţi un bilet la madonna sau un logan (sunt chestii accesibile. singura variantă în care reuşiţi să atrageţi trafic şi atenţie sunt excusivităţile – doar voi să daţi bilete la madonna, doar voi să daţi un hummer etc) – ori e premiul prea mic, ori dau şi alţii. Iar exclusivităţi la chestiile care chiar contează pentru multă lume nu prea aveţi cum să prindeţi.

Aşa că, sfatul serii de luni: concentraţi-vă pe conţinutul sau serviciile pe care le oferiţi 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu