Patruşdoişpe la sută din tineri se informează de pe net.
Douăjnouăşpe la sută din bugetele de marketing se duc pe internet.
423% din utilizatori au intrat măcar o dată pe google.
101% din oamenii cu calculator au internet şi îl folosesc.

Căcat.

Vreţi să vedeţi care e importanţa internetului pe bune? Luaţi d-aici. Business de firimituri. Cine Zoso? Bobby Voicu? Îi cumpără mogulu’, nu e problemă. Nu poa’ să fie nişte bloggeri mai scumpi decât judecătorul X, jurnalistul Y sau ministrul Z.

În stenogramele astea cu Vântu vedeţi care e locul pe care îl ocupă internetul de-adevăratelea, nu în  SEO, SEM, CTR, CPC, CPM şi altele. Şi nu e doar Vântu, mai ştiu cazuri concrete de afacerişti mai mari sau mai mici care s-au implicat în interneţi. Iar timpul acordat era minim. Ce faci tu? 20.000 de unici? Şi ne ies câteva mii pe lună? Bine papapa, hai că trebuie să mai cumpăr nişte fabrici.

Da, alegerile în state s-au câştigat pe net, Băse a câştigat pe net, netul e foarte important. Doar că nu.

Habar n-am ce ai tu în divizia aia, mă doare-n cot ce faci tu acolo, eu cumpăr nişte oameni pentru proiectul meu personal.

Când vă mai gândiţi la conversii, proiecte şi influenţă recitiţi vorbele de mai sus.

Şi o vorbă care va deveni clasică:

Chiar dacă eşti prost, ai trecut la categoria <eşti prostul meu>

În altă ordine de idei, azi e ultima zi de înscriere la Internetics, Vântu organizează Ro:NewMedia în noiembrie şi relevanţii cu topurile de influenţă au anunţat Zilele Biz. Asta aşa, ca să ştiţi.

PS: Să observaţi că Toader e “bătrâne” în timp ce Stanca e “prostul meu” iar primul îşi permite să înjure când vorbeşte cu stăpânul.