Cred că cea mai importantă parte dintr-o campanie este followupul. Adică ce se întâmplă atunci când campania s-a terminat. Şi spun că e foarte important aspectul ăsta pentru că am observat o lipsă followup la campaniile desfăşurate în România. Iar campanii care să se lege între ele şi să fie incluse într-o strategie pe termen lung sunt şi mai puţine. Ce termen lung? Hic et nunc, frate!

Urmăresc de ceva timp ce se întâmplă cu campaniile după ce s-a terminat promovarea. În majoritatea cazurilor nimic. Nici măcar un redirect de la micro site către site-ul companiei, nici măcar o pagină de rezultate.

M-am bucurat când mi-a zis Ligia că a mers bine campania Unicef despre care am scris şi eu aici. M-am bucurat când am aflat că are rezultate bune şi că am contribuit şi eu într-un fel la asta. V-am zis, cred că e un privilegiu să pui umărul la acţiunile Unicef. Iar când mi-a mai zis şi că sunt printre cei 5 bloggeri care vor merge la acţiunea de followup alături de Hagi vizitându-i pe copiii care vor beneficia de ajutor în cadrul programului, am fost foarte încântat. Nu de faptul că ne facem poze cu Hagi, ci de asocierea cu nişte oameni din Champions League-ul bloggerilor – Cristina Bazavan, Bobby, Dan Dragomir. Bine, hai şi Chinezu 😛

Deci între 4 bloggeri, hop şi hoinaru, juniorul grupului. Sper doar să mă întorc cu o poveste interesantă de acolo. Atât 🙂

PS: Felicitări Ligia, chiar dacă nu sunteţi incluşi pe listele de specialitate, a fost o campanie destul de ok desfăşurată pe bloguri. Zic eu, în calitate de nespecialist ;))