Aproape 10 ani mai târziu (9, mai exact) mă întorc la Alexandria. Am preluat comunicarea Festivalului Ideo Ideis pentru că admir ceea ce face acolo Liviu Romanescu de câţiva ani. Şi pentru că sunt convins că festivalul ăsta are nevoie să se reconecteze cu oamenii pe care i-a adus la Alexandria de-a lungul timpului. Toţi cei care au simţit spiritul special al Ideo Ideis şi care cred în educaţia prin artă.

Am mai acceptat propunerea şi pentru că ştiam că avem mână liberă să ne exprimăm creativitatea. Şi fix asta se întâmplă. Avem două campanii ongoing, una dedicată redirecţionării a 3.5% din impozit către Ideo Ideis (primele execuţii aici) şi campania de promovare a ediţiei din acest an.

Am avut ocazia să stabilim tema ediţiei alături de o parte din echipa Ideo, au fost o serie de brainstorminguri şi ne-am oprit la ideea de inteligenţă artificială care ameninţă joburile tuturor. Nu e vorba doar de actori, deşi în contextul ăsta grevele de la Hollywood de anul trecut au fost extrem de relevante. Şi-atunci cu ce gânduri să mai plece la drum tinerii care sunt interesaţi de actorie? Sau poate că nu vor neapărat la actorie, ci îşi doresc pur şi simplu să reuşească în viaţă. Orice ar însemna asta.

Aşa că tema ediţiei din acest an este Ai tot ce ai nevoie. E un gând cu care a venit Antonia, peste care s-a aşezat un scenariu excelent scris de Andrei Huţuleac. De altfel, Andrei a şi regizat clipul de promovare a ediţiei din acest an.

În termeni tehnici, strategia e la mine, copy-ul la Antonia, spotul la Andrei Huţuleac. Dar eforturile au fost foarte mari pentru că am avut puţin timp la dispoziţie între momentul în care am început să lucrăm pentru Ideo şi lansarea spotului. Am vrut să schimbăm puţin abordarea în comunicare faţă de alţi ani. Până acum Ideo Ideis comunica consistent în iulie, foarte aproape de începerea ediţiei. Era un moment în care atenţia oamenilor era la vacanţă, la festivalurile de muzică, şi mai puţin la o magie care se întâmplă într-un orăşel din sudul ţării în fiecare august.

Aşa că am pornit campania de comunicare din aprilie, astfel încât să avem parte de atenţia lumii întregi. Şi până acum am primit o mulţime de aprecieri. Spotul e mai jos. Are aproape 4 minute, dar merită urmărit până la capăt.

E un mesaj de încurajare pe care vrem să-l trimitem către toţi tinerii care se întreabă dacă sunt suficient de buni ca să reuşească. 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu