in Advertising/PR

The Industry (septembrie 2011)

La începutul lui iulie era anunţată The Industry, revista de media şi publicitate a celor de la Intact. După un prim număr apărut pe Issuu, pe care l-am răsfoit în grabă, am primit săptămâna trecută numărul din septembrie în varianta fizică. După ce am lecturat o parte din articole, pot să spun că îmi place foarte mult. E o revistă light, cu două-trei articole mai ample, cu subiecte interesante.

Se simte preocuparea lui Iulian Comănescu (coordonatorul proiectului) pentru media şi digital. Eu mi-aş fi dorit mai mult advertising şi ceva PR, pentru că o văd mai mult ca pe o revistă de comunicare şi media, nu doar de advertising. TV-ul şi digitalul conduc în continuare, primul pentru că are la îndemână bugetele, cel de-al doilea pentru că promite foarte mult. E o revistă pe care o recomand şi pe care aş citi-o lună de lună dacă s-ar afla pe biroul meu.

Odată cu numărul 1 al revistei, a fost lansat şi un concurs prin care puteţi ajunge la AIBs – premiile industriei media de la Londra. Detaliile şi brieful le găsiţi pe site, deadline-ul e 15 octombrie.

Pentru că nu găseam toate informaţiile de care aveam nevoie, am trimis câteva întrebări pe adresa redacţiei. Aşa am învăţat eu de la valurile 1, 2 şi 3 că se face bloggingul 😛

1.       Cât de des urmează să apară revista? Numărul zero a apărut în Iulie, următorul în septembrie. Va deveni o revistă lunară?

Într-adevăr, în luna iulie am lansat numărul zero al revistei The Industry. Acesta era un număr demo pentru a vedea cum va reacţiona piaţa, dacă este nevoie şi dacă există interes pentru o asemenea publicaţie. Reacţile au fost mai mult decat îmbucuratoare, revista fiind primită cu mult entuziasm. Aşadar, din luna septembrie, The Industry va apărea lunar.

2.       La cine vor ajunge cele 5000 de exemplare?

Revista se adresează în special profesioniştilor şi celor interesaţi de industria media. Aşadar, ea va fi distribuită în agenţii şi companii de profil dar şi către cei care activează în domeniu.

3.   Cum ar putea să facă rost de revistă (varianta fizică, nu cea online) un om care n-are neapărat legatură cu industria, însă e interesat de domeniu?

Oricine pasionat de media se poate înscrie pe site-ul www.theindustry.ro pentru a primi revista gratuit. Recomandăm ca cei care sunt interesaţi să ne lase adresa companiei unde lucrează pentru ca distribuţia să se desfaşoare în condiţii optime.

4.       Urmează ca revista sa fie vândută?

Momentan, revista este distribuită gratuit. La momentul oportun, vom considera şi un preţ de copertă.

5.       Când va fi gata site-ul şi ce va conţine?

Site-ul va fi gata pe data de 5 octombrie. Acesta va conţine analize ale mişcărilor strategice din domeniu, ştiri şi interviuri cu liderii şi echipele din spatele proiectelor importante.  De asemenea, acest site se vrea un punct de întâlnire a profesioniştilor în domeniu, o platformă care să genereze discuţii şi dezbateri pe teme de actualitate din media.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu