Foto: Catălin Georgescu

Sunt convins că n-aţi uitat de Experience Hotel, ideea pusă la cale de Grolsch. Până la apariţia documentarului filmat la începutul lui mai în Experience Hotel mai sunt câteva săptămâni. Dar între timp experimentaliştii au avut de lucru cu o aplicaţie mişto – un fel de transpunere pe net a conceptului. Pe pagina de Facebook Experimentalist până mai ieri s-a desfăşurat un concurs de desenat contra timp. Numai că timpul e ceva relativ, chiar şi într-o aplicaţie de Facebook.

Mi-am încercat talentul dar m-am lăsat păgubaş destul de rapid, desenul nu e punctul meu forte. Însă mai apoi am dat peste o selecţie cu cele mai reuşite desene făcute în cadrul concursului. Sigur, unele sunt foarte mişto (ţinând cont de timpul scurt de lucru care e trecut la fiecare imagine) dar pe mine m-a uimit diversitatea temelor şi mixul cultural pe care îl semnalează toate desenele astea. Şi mi-a plăcut că absolut toate sunt colorate puternic, jucăuşe. Ăsta e spiritul creativ pe care îl susţine brandul! Concursul s-a terminat, dar încă vă puteţi pune creativitatea la încercare pe aplicaţia Canvas.

Iar pentru cei nerăbdători să vadă documentarul, iată imagini de la ieşirea din casă a experimentaliştilor:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu