Presupun că aţi văzut deja şi cel de-al doilea spot realizat de Papaya Advertising pentru Asociaţia Salvaţi Roşia Montană.
Acum haideţi să vedem de ce ăsta e un spot prost, frame cu frame:
– ploaia e în plus
– copy-ul e mult mai slab „celor care încearcă să extragă tot aurul nostru” vs. „celor care au neapărată nevoie de aur”, „sper să fie de ajuns” vs. „numai lăsaţi-ne în pace”
– ceasul de aur!?!
– scurta pauză până când apare cleştele
– cele 18 secunde de extracţie! – dacă faza cu cerceii a fost introdusă ca să şocheze şi a reuşit, asta reuşeşte să-ţi provoace repulsie;
– şi finalul apoteotic cu o mare flegmă
Evident, cei de la Papaya au filmat mai multe spoturi în acelaşi timp şi au ales să le dea drumul pe rând. Dar mai rău faci unei idei dacă promovezi un spot bun şi alte 2-3 proaste. Sper să se oprească aici.
5 comentarii. Leave new
Aaarrhhhgaaarrrrrahaaaarhhggggrrrea.
Am râs mult :))
Reclama într-adevăr e foarte trasă de păr și faza cu extrasul dintelui nu își locul acolo. Văd că Papaya a apăsat mult prea mult pe butonul de dramă.
e evident ca scopul a fost atragerea atentiei cu orice pret. Chiar trezindu-ne un sentiment de repulsie si tot au reusit sa obtina o reactie. Intrebarea care ramane este: asta e solutia pentru problemele din Rosia Montana? extragerea maselelor cu plombe de aur?
Anda, imi plac spoturile care reusesc sa atraga atentia, dar mi se pare oribil sa dai pe post o reclama care te face sa schimbi canalul. Poti impresiona si fara sa scarbesti audienta.
@hoinaru: de acord cu tine. orice reclama trebuie sa atraga atentia, daca se doreste sa fie eficienta, dar important e si modul in care o faci. Probabil agentia a avut ca obiectiv doar atragerea atentiei, un cat mai mare buzz, nu conta daca era negativ sau nu. Si daca duci lucrurile la extrem, erau siguri ca o sa-si indeplineasca obiectivul.