Twitter a introdus acum ceva vreme promoted tweets însă până acum n-am văzut niciun status sponsorizat de români. N-am mai cercetat problema, dar cred că nici nu e disponibilă opţiunea pentru România (LE: nu e, am verificat).
Lucrurile se schimbă când eşti Parlamentul European şi poţi să discuţi direct cu cei de la Twitter şi să cumperi aduri pentru toate ţările membre.
Campania de informare privind alegerile parlamentare din 2014, campanie despre care am aflat câte ceva în cadrul vizitei la Strasbourg din această vară, a început în această săptămână.
Mă bucur să văd că se comunică şi în social media, ştiam sigur doar că se va merge pe TV.
Spotul e mai jos, e unul singur pentru toate ţările, cu imagini din mai multe state membre UE tocmai pentru a sugera unitatea. Nu prea îmi plac imaginile de război, alea cu cetăţeanul care trage cu AKMul şi la un moment dat copy-ul mă duce cu gândul la o reclamă din telecom (de pe la 1:00 până la 1:10). Dar per total îmi place, aştept să văd ce variantă intră pe TV.
Dacă vă interesează cum comunică Parlamentul European aveţi mai multe detalii aici şi aici.








5 comentarii. Leave new
Vrem sa fie clar ca nu avem nicio legatura cu aceasta campanie si, daca lucrurile degenereaza, vom solicita un drept la opinie. Multumim!
Acu’ doar n-o să vă supăraţi că aţi ajuns de-asupra Parlametului European…
La cum se interpreteaza lucrurile zilele astea, nu mai poti fi sigur de nimic.
Pardon, un drept la replica. Emotiile de a aparea pe hoinaru.ro.
Youtubul deja parca e suprapopulat parca mereu a avut reclame, ceea ce este o reala dezamagire pentru mine…
Oare o sa lanseze conducerea ceva pentru a scapa lumea de reclame(contra cost desigur)