big_mamma_pizza

A trecut epoca aia în care clienţii dădeau brief de „viral” şi e foarte bine că ne-am liniştit pe tema asta. Doar că viralele alea adevărate există în continuare şi, uneori, ajută businessuri.

Eu am ratat partea cu pizza de la Oscarurile de anul trecut şi cam toată lumea oricum a vorbit despre #selfie. Mai întâi Ellen DeGeneres a zis că ar avea chef de o pizza şi a comandat.

Pe urmă chiar a venit un băiat cu 3 pizza şi le-au împărţit pe loc. Mişto e că pizzeria respectivă a dat lovitura doar pentru că s-au nimerit să fie în apropiere şi să aibă pizza bună. Au deschis o pizzerie în Dubai şi au continuat să se extindă în Los Angeles.

Cele 2 minute de celebritate au fost evaluate la 10,8 milioane de dolari. Nu erau chiar nişte necunoscuţi, fraţii armeni care au început acest business în 1992 deţin Guinness World Record pentru cea mai mare pizza livrabilă. Ceea ce vedeţi în poza de mai sus este o pizza uriaşă pe care o taie şi o vând la restaurant, pe asta nu cred că o livrează nicăieri 😛

Am dat de povestea asta într-un articol care explică cum au dat lovitura nişte afaceri mici după ce au avut mici momente de glorie pe net. Cap de afiş e brandul care vinde rochia aia albă cu auriu. Sau era albastră cu negru? 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu