in Advertising/PR

Conferinţe de presă online: Da sau Nu?

online_news

Ieri s-a lansat Idea Bank în cadrul unei conferinţe de presă la care au participat în sală câţiva jurnalişti de la publicaţiile mari, în timp ce bloggerii şi alţi presari au fost invitaţi să vadă online evenimentul. Mi s-a părut excelentă ideea celor de la RogalskiDamaschin, ştiu că a ridicat şi Victor problema acum ceva timp.

Mi-a plăcut că n-am întârziat decât vreo 5 minute la „eveniment” (mda, a sunat telefonul fix la 10:45), am putut urmări emailurile în paralel, iar când s-a terminat deja eram înapoi la lucru 🙂

S-au luat şi câteva întrebări de la cei prezenţi în faţa monitoarelor, din păcate la un moment dat a cam picat acel chat, clar e loc de îmbunătăţiri.

Ce mi-ar fi plăcut să văd: un soi de ecran paralel pe care să mi se arate poze cu sucursalele, mai multe materiale promoţionale legate de noua identitate vizuală, iar la final să pot descărca un comunicat de presă + alte câteva materiale care de obicei se dau pe un stick la final. E drept că astea pot veni ulterior şi pe mail.

Dacă n-ar fi fost online (deci doar vreo 45 de minute în care să am posibilitatea să fac şi altceva) probabil că n-aş fi ales să merg la acest eveniment. Overall, cred că agenţia a ales bine. A tăiat din costurile de spaţiu + catering pentru un eveniment cu 50 de jurnalişti/bloggeri şi a întărit conceptul de abordare fresh pentru client.

Iar singura chestie pe care simt că am pierdut-o e interacţiunea cu colegii de breaslă, însă asta se poate recupera. Aşa cum zicea şi Victor, cred că ar fi benefic pentru toată lumea ca unele evenimente să se desfăşoare strict online, astfel încât noi să economisim timp, iar clienţii să economisească bani.

Câteva informaţii despre lansarea de ieri găsiţi la Mariciu. Mie mi-a plăcut spotul ăsta de teasing. Ce-i drept, nici domnişoara nu e rea.

Foto: Online news via shutterstock

1 comentariu. Leave new

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu