Anul trecut cerealele Fortza au început o campanie de comunicare cu ţărani şi referinţe din Star Wars. Au ieşit nişte spoturi haioase (1, 2, 3) şi tot felul de opţiuni de declinare pe Facebook şi celelalte canale de comunicare.
Am primit şi eu câteva pungi din fiecare sortiment şi mi-au plăcut. Sunt 3 versiuni gândite pentru câte un tip de cumpărător: de rontzaiala (cei simpli, pe care eu îi mănânc cu iaurt), de atractie (puţin mai dulci, care merg cu lapte) şi de bere (care sunt mai săraţi decât ăia obişnuiţi şi merg cu… bere, dar niciodată după cei cu iaurt!).
Fortza a avut tot felul de încercări de diversificare a ofertei, ţin minte un sortiment cu bacon care n-avea un gust prea bun. Degeaba ar fi făcut atunci super campanii, dacă nu-i ajuta şi produsul.
În perioada asta au un concurs numit Război în păpuşoi, în cadrul căruia puteţi câştiga o caricatură Star Wars precum cea de mai jos şi alte premii pentru micul dejun. Găsiţi mai multe detalii pe site.
*Ştiu că ei spun că „Fortza e cu tine”, dar eu deja am mâncat-o, deci e în mine.













