GPeC a ajuns la 14 ani deja, a adunat zeci de ediţii ale conferinţei şi a ajuns să fie un întreg ecosistem dedicat magazinelor online din România. Andrei Radu a pornit cu o gală de 2 ore dedicată ecommerceului românesc cu gândul că va promova în felul ăsta revista Link Magazine pe care o conducea la momentul respectiv.

Nu se gândea atunci că va aduce speakeri de top, că va crea un eveniment care să devină un reper în domeniu. Am discutat mai bine de o oră despre începuturile GPeC, despre cum s-a făcut trecerea spre o conferinţă de digital marketing şi despre cât de greu este să aduci speakeri internaţionali de talia lui Ryan Holiday sau Dan Ariely (care e anunţat deja pentru noiembrie 2020).

Până pe 25 octombrie aveţi un discount la înscriere. Mai multe detalii pe site.

Diseară, de la 22:00, intraţi pe UrbanSunsets.com pentru a asculta toată discuţia.

PS: Dacă n-aţi ascultat primul sezon din Primii trei ani, cele 8 emisiuni sunt pe Spotify: cea cu Ergo (de la PORC) – Anchor.fmSpotify, cea cu Alexandru Neştian (de la iTux) – Anchor.fmSpotify, cea cu Tudor Iacob (de la NativeBox) – Anchor.fmSpotify, cea cu Ruxandra Micşunescu (de la Line Agency) – Anchor.fmSpotify, cea cu Mih Lovin (de la Le Squad + PGM + altele) – Anchor.fmSpotify, cea cu Valeria Tudor (de la The House PR Agency) – Anchor.fmSpotify, cea cu Andrei Costescu (de la mReady) – Anchor.fmSpotify şi cea cu Cristina Puţan (de la PRbeta) – Anchor.fmSpotify