Sunt fan al lui Liverpool, asta ştie oricine mă cunoaşte cât de cât. Am fost de 2 ori pe Anfield până acum, văd cel puţin 35 de meciuri de campionat pe sezon, jumătate din garderoba mea e legată de Liverpool FC (şi cealaltă e cu PORC). Şi cu toate astea, săptămâna trecută, după ce am alergat 10 km la proba dedicată din cadrul Maratonului Internaţional Bucureşti, am băgat 2 ore de fotbal în tricoul lui Manchester United. Mă rog, maieul mai degrabă.

Cum s-a întâmplat asta? Un prieten foarte bun a câştigat o experienţă oferită de DHL împreună cu Manchester United. DHL este partener oficial al lui United şi organizează de câţiva ani un soi de campanie-concurs numită United. DeliveRED.

Ideea mi se pare foarte mişto: o minge personalizată cu Manchester United şi DHL circulă din ţară în ţară şi ajunge să fie folosită de oameni din toată lumea la miuţele lor organizate pe terenuri sintetice. Până acum au fost implicate 25 de ţări de pe 5 continente. Totul este filmat, iar la final două dintre ţări ajung să joace una împotriva celeilalte pe Old Trafford, stadionul lui United.

Ceva asemănător cu ce am trăit eu la Carlsberg Experience în urmă cu 4 ani pe Anfield Road.

Aşa că n-aveam cum să-l refuz când mi-a zis că gaşca noastră cu care jucăm fotbal duminica va primi o vizită de genul ăsta, chiar dacă e din partea rivalei lui Liverpool. Aşa că mi-am pus şortul meu preferat (adică cel cu LFC) şi am acceptat să joc în echipa galbenă. Care avea vreo 2 fani Liverpool în componenţă şi care a şi câştigat cu 4-2 meciul. 😀