S-a mai încheiat un sezon din Primii trei ani, am mai avut ocazia să aflu povești interesante de la antreprenori români mai mici sau mai mari. Un sezon greu, înregistrat printre picături, în cea mai aglomerată perioadă pe care am avut-o în ultimii ani.
Vestea bună e că s-a întâmplat și deja are mare succes pe StarCast.ro, acolo unde sunt publicate în premieră toate episoadele.
Vestea și mai bună este că de azi intră toate episoadele și pe Anchor.fm | Spotify | Google Podcasts | Apple Podcasts.
Dacă n-ați ascultat încă episoadele, acum sunt și mai ușor de accesat, direct în aplicația voastră preferată de podcasting. Știu oameni care ascultă doar pe Stitcher, acum găsiți și acolo sezonul 4.
O să descoperiți antreprenori mai noi sau mai vechi, din tot felul de domenii: HORECA (Pickels, Băcănia Veche), fashion (Aceeași Mărie), telemedicină (Medicentrum), producție video (Diud), marketing (The Sports Agency), producție de lumânări parfumate de soia (Cup&Candle).
Ce mi se pare interesant e cât de diverse sunt experiențele oamenilor pe care i-am intervievat. Andrei Gheorghe de la Diud spunea că primii trei ani i s-au părut cei mai ușori, că entuziasmul de atunci îl ajuta să treacă peste probleme, în timp ce Radu Restivan de la The Sports Architects spunea că primii trei ani au fost cei mai grei. Alexandra Blaș se plimba pe stradă și a dat peste un loc disponibil care mai apoi s-a transformat în Pickles în timp ce Marius Tudosiei a plecat de nebun pe străzi știind exact că are nevoie să găsească un loc pentru un business.
Unii au renunțat la zona de marketing ca să facă altceva, alții (dr. Horațiu Ioani, de la Medicentrum) au început să învețe cum stă treaba cu marketingul de nevoie.
Radu Restivan și Oana Botezatu au pornit din presă, dar fiecare și-a găsit un alt drum, primul fondând o agenție, în timp ce Antonia Negrău a plecat din agenție ca să se concentreze pe Aceeași Mărie.
Și astea sunt doar câteva dintre poveștile sezonului 4. Pe restul le descoperiți singuri.