Probabil că ştiţi deja postarea asta de la Netflix, a făcut înconjurul României. Presupun că are un reach de câteva sute mii, poate chiar peste 1 milion. Oricum viewershipul real depăşeşte mult milionul. Au fost ştiri pe la televiziunile din trustul Intact, au fost ştiri prin Adevărul, G4Media, Euronews România, Pagina de Media şi multe alte siteuri. Un status care a livrat excelent. Probabil că nu se aşteptau nici oamenii care se ocupă de Netflix la aşa ceva. A ieşit festival în comentarii pentru că au fost câteva branduri care au reacţionat rapid. Antonia zicea că sunt multe branduri care lucrează cu Jazz, deci e posibil ca o singură echipă să fi contribuit la pornirea bulgărelui. Apoi s-a transformat într-un bâlci.
Şi a ieşit ca la orice bâlci, cu unele comentarii bune, altele total pe lângă. Îmi şi imaginez echipele de social media care au intrat în vrie miercuri seara, încercând să scoată ceva smart, haios, pe brand şi uşor edgy, astfel încât să dea bine la raportări.
Am selectat câteva dintre răspunsurile care mi-au atras atenţia.
ING a fost bine. Au intrat rapid, au răspuns la ce a zis Netflix, n-au vândut mare lucru. Au intrat, au postat, au ieşit. Simplu şi curat.
Dacia a venit şi târziu la party (au postat a doua zi dimineaţă), a dat-o şi rău. Au vrut neapărat să arate că urmăresc showul (cu acel dezaharda), ba chiar şi că ştiu ce urmează (începe Asia Express). Şi să zică neapărat şi de maşini, că au pe stoc. Pare să fi fost brief venit de la client. Clasicul „hai să facem şi noi ceva mişto aici”.
ISU a fost un pic cringe. Ce treabă avea cu ce-a zis Netflix? Mă rog, hai să zicem că a fost haios că au intervenit şi „autorităţile”.
Alţii care n-au avut nicio treabă cu nimic: Naţionala de fotbal. Intră la categoria Vând BMW, pe care a dat-o foarte bine Florin Ristei tot în seara aia.
La categoria: Nu, Nu, şi NO WAY avem Jamila, Elena Lasconi şi Allen Coliban. Jamila chiar n-avea niciun motiv să se bage în seamă.
Echipa Elenei Lasconi a vrut să o dea bine, dar a ieşit cringe. Dar cringe festul maxim a venit de la Allen Coliban, care a pierdut alegerile la Braşov şi a zis de alegerile din 2028!
eMAG a fost ok, cam în acelaşi registru ca ING. Adică au punctat, au răspuns, şi-au văzut de drum. Nu m-aş fi dus şi la faza cu dezahardatul.
Din calupul de aici nici nu ştiu ce e mai rău. OLX, care îţi zice să vinzi televizoare stricate? Europa Liberă, care se presupune că e o sursă serioasă şi reliable, nu că stă să facă RTM cu nimic? Garnier, care pare să fi căutat mult glumiţa asta? Restul au fost pe linia de plutire.
Mai sunt multe astfel de comentarii, tot felul de mici businessuri care au încercat să capitalizeze. Realitatea este că nu au făcut mare lucru. Mă aşteptam la nişte GIFuri, la ceva mai multă creativitate, măcar nişte poze acolo. Nu s-a băgat nimeni la aşa ceva. Probabil că erau în vacanţă băieţii de la design.
Dacă aveţi chef să vă amuzaţi şi să vă oripilaţi în acelaşi timp, găsiţi aici postarea.
4 comentarii. Leave new
Mie îmi groază de altceva. Câți oameni de la comunicare, deși sper că nu, habar nu au să scrie în limba romană! Că firme atât de mari, au niște incompetenți la comunicare, este de neacceptat.
Elena Lasconi a dat-o cel mai bine…pare ca suntem o țară de proști dacă toată țara a ajuns să se uite la o emisiune cu panarame și agramați….și sa mai fie și leșinați după emisiunea asta… asa e emsiunea, așa e și țara.
Nu contează ca PSD ne tufe viața cu impozite și scumpiri…noi ne hăhăim la Insula iubirii….poate putem face ceva mai interesant cu timpul nostru.
Cam totul s-a învârtit în jurul acestei emisiuni în ultima perioadă.
Al Elenei mi s-a părut cel mai reușit reply. Dacă îl înțelegi, că e vorba de a nu pierde timpul cu asemenea emisiuni (și chiar ca privitor al întregului sezon, pot fi de acord 😆)