in Casual stuff

Am cumpărat mai puțin din cauza unui logo

Eram în Grecia, în Lefkada, și am dat peste un magazin pe care nu-l observasem la precedentele vizite. Haine de bărbați destul de mișto, poate că nu la fel ca Dan John, dar prețuri bune și croieli potrivite pentru mine, materiale bune.

Singura problemă de care m-am lovit a fost logo-ul, care mi se pare că arată cheap. Brandul se numește Dur, este fondat în 1960 la Atena și se vrea a fi un fel de Lacoste grecesc.

Și am văzut o mulțime de tricouri și cămăși interesante, aveau și reduceri de 50%, însă nu-mi plăcea deloc cu vine logo-ul lor. Până la urmă am luat o cămașă care n-avea pe piept niciun logo, cred că are doar pe o mânecă, dar nu m-am uitat foarte atent.

Dacă n-aveau logo-ul ăsta sunt convins că aș fi cumpărat 3-4 piese pe puțin, atât de mult mi-au plăcut. 

Cred că a fost prima oară când un logo mi-a creat o senzație atât de puternică de respingere.

2 comentarii. Leave new

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu