Mai exact, mă întreb ce s-a întâmplat cu IKEA România. De 2-3 ani mi se pare că serviciile s-au dus în jos rău de tot. Nu ştiu cum o fi la nivel internaţional, dar în România pur şi simplu s-au stricat, cum se zice în popor. 

Angajaţii mi se par total blazaţi, unii îţi răspund în doi peri, ba chiar te mai şi ceartă că i-ai întrebat ceva într-un raion care nu le aparţine. Şi am tot păţit asta, nu a fost un caz izolat. 

Au tăiat partea de facturare, iar acum trebuie să mergi repede acasă şi să-ţi faci factura, neapărat să nu uiţi, într-un interval destul de scurt. Până acum 1-2 ani puteai să faci factura la ieşire, acum e doar online, iar odată cu eFactura este şi grabă mare cu asta.

Nu mai spun de faptul că la nivel de comunicare e pauză totală. Pe vremuri lucrau cu The Practice şi făceau studii, publicau chestii interesante, ţin minte că la un moment dat au făcut un eveniment despre perspectiva antropologică a casei, cu regretatul Vintilă Mihăilescu. Asta era în urmă cu vreo 7 ani.

Habar n-am dacă e vorba doar de tăieri de costuri, dacă au un departament de marketing căruia nu-i pasă, sau dacă pur şi simplu e vorba de o politică de brand. Şi-au făcut plinul la nivel de notorietate şi acum nu mai e nevoie nici să fie drăguţi cu clienţii, nici să mai facă eforturi de comunicare. 

Ce-i drept, tot la ei mergem să luăm mobilă de multe ori, dar mai în silă aşa.

3 comentarii. Leave new

  • 1. acum niște ani au declarat, senin, că ei nu fac campanii de comunicare pentru că fraier…ăsta, oamenii oricum scriu de ei pe gratis.

    2. au avut recent o campanie cu LoreVSN, ca nuca-n perete, deci dacă e vorba de o șpârlă, sunt bani.

    Răspunde
  • Eu am încercat vreo săptămâna să comand ceva, în celalalt capăt de țară ce-i drept. Nu au sloturi de livrare. Dacă prind slotul și mai adaug o alună în coș, iar dispare livrarea 🙄
    Ajungem în Budapesta și înapoi acasă într-o zi în felul ăsta.

    Răspunde
    • Confirm cu livrarea, inclusiv montajul. Sloturi zero intr-o zona din Bucuresti Sud. Am gasit un slot peste 3 sapt si montaj peste alte 2 sapt. Nu ma grabesc, dar clar nu acorda prioritate acestui serviciu. Mi s-a parut greoi. Apoi multe produse best seller lipsa stoc. Forteaza mana sa iei altceva. Cum iar nu ma grabesc, nu a fost o mare problema.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu