Oamenii de la Netflix mi-au dat ocazia să văd sezonul 2 din Squid Game, care apare pe 26 decembrie. Aşa că l-am văzut în doi. Ok, mai mult Antonia, ce-i drept.

Eu am văzut şi primul sezon pe sărite, la un moment dat am pierdut şirul şi nu l-am reluat niciodată.

Mi se pare mişto că au găsit o variantă bună prin care să continue şi cu un sezon 2. Şi aici o să vin cu un semi-spoiler. Care e destul de logic dacă stai să te gândeşti puţin: o să urmeze şi un al treilea sezon. Adică povestea se termină în coadă de peşte. Cliff-hanger cât de cât.

Ce-am văzut eu mi-a plăcut, însă l-am privit şi din perspectivă antropologică: asemănări şi deosebiri cu jocurile copilăriei din România. Se pare că multe se jucau şi în Coreea. Cine le-o fi importat de la cine?

N-am înţeles exact de ce au ales să traducă titlul. Peste tot prin oraş sunt doar reclame cu Jocul Calamarului.

În rest, mi-a plăcut mult ce au făcut la nivel de promovare în România. A fost clipul cu căluşarul, apoi stunturile de la metrou şi acum spotul de mai jos.

Top pe buget, top şi pe creativitate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu