Ştiam că guerilla marketing are mai multe componete. Ştiam că partea asta undercover este foarte răspândită pe net, dar nu ştiam că merge şi offline şi mai ales că-i zice stealth marketing. Ideea apare în The Joneses, un film care a rulat puţin la cinematografele din State şi la noi n-a rulat deloc.
O familie perfectă fabricată vinde visul american prin intermediul unor mulţime de jucării, de la maşini la haine şi accesorii. Oamenii se mută din oraş în oraş, devin trend setteri şi îi fac pe oameni să-şi dorească toate produsele pe care le au ei şi mai târziu să le cumpere.
Dacă nu era film de studio poate că se axau mai mult pe idee şi mai puţin pe dramă. Dar chiar şi aşa e un film care trebuie văzut de orice om de comunicare.







2 comentarii. Leave new
Trebuie vazut de orice om de comunicare si nu numai. Intr-un fel e bine ca abordeaza si partea morala a acestui branch de marketing. Cine e de vina ca tu, consumatorul, ajungi sa-ti iei lucruri de care nu ai nevoie pe bani pe care nu ii ai, doar ca sa tii pasul cu trendurie?
L-am vazut si eu acum vreo saptamana si mi s-a parut foarte tare. I-am facut si eu reclama printre prieteni. 🙂 E util pentru oamenii de marketing & co sa vada ce implicatii pot avea campaniile lor daca exagereaza prea mult. E incredibil pana unde se poate ajunge doar ca sa umfli vanzarile in contul unui brand.