V-am mai zis că mi s-a luat de campanii de display advertising. Ştiu că funcţionează displayul, dar mie nu-mi place deloc şi o să-l evit pe cât posibil. Şi dacă nu facem display, hai să facem evenimente, platforme sau în cazul de faţă concursuri mişto pe Social Media.

În caz că vă întrebaţi (ca şi mine de altfel) ce mai face MB Drăgan, vă anunţ că sunt bine, sau cel puţin aşa mi s-a şoptit în cască. Tocmai au lansat un concurs împreună cu National Geographic şi Adevărul, totul fiind legat de Ghidul NG Traveler Romania, lansat săptămâna trecută cu Adevărul.

Sunt mai multe campanii pe travel care se axează pe România, dar de data asta o să aveţi ocazia să şi contribuiţi cu ceva. Şi cred că vine la fix după ce am avut #prinromania şi #prinorasulmeu, campanii mai puţin interactive.

Pe aplicaţia „Arată-ne România ta” de pe Facebook puteţi urca, vota sau share-ui poze din diferite regiuni ale ţării.

Pe Twitter puteţi folosi hashtagurile #natgeoro sau #ghidromania ca să apăreţi pe pagina Live.

Atât pe Facebook cât şi pe Twitter puteţi câştiga o excursie de 10 zile prin România. Pe Facebook sunt puse în joc 10 colecţii de cărţi Adevărul (e vorba de colecţia NG Traveler). Şi pe lângă asta, mai sunt şi 200 de ghiduri Traveler Romania, câte 100 pentru Facebook şi Twitter.

Detalii mai găsiţi şi aici.

În concluzie: e mişto campania, îmi place şi realizarea, să vedem cum iese 🙂

Tnx Maria pentru ştirea în PREMIERĂ-EXCLUSIV-ŞOC.

Ar mai fi şi nişte cărţi pentru cititorii mei fideli: mama, mătuşi-mea şi ceilalţi 2 prieteni care mă citesc. Aştept în comentarii peripeţii cu maşina prin ţară. O pană de cauciuc, o maşină stricată, un poliţist care v-a oprit… d-astea.

2 comentarii. Leave new

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu